1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Guide] Controllers spuiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mark-jansen, 1 mrt 2004.

  1. mark-jansen

    mark-jansen 50% of XLE

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, de gele verf op mijn controllere gaat er nu een beetje af, dus ik denk dat ik binnenkort de hele gouden laag ga verwijderen. Iemand en suggestie voor de vervangkleur? Rood leek me wel leuk...
     
  2. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je moet je controller uit elkaar halen en dan kan je hem spuiten.dan heb je aleen die omhulsels toch nog?dat zwarte gedoe om je controller?
     
  3. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    wow hoe heeft hij dat lampje gedaan zeg eb hoe kna je je controller knoppen licht laten gefen wat moet je dan inbouwen?
     
  4. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    download dreamweaver 2004 mx dan krijg je van mij een serial number dan hbe je hem zogenaamd gekocht:p
     
  5. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    kna jemakelijk je site mee maken
     
  6. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn "kont"roller

    zal hier ook eens mijn laaste controller laten zien, *offtopic Mark heb je nouw al eens op de site gekeken die ik je gemaild had?
    mijn controller:
    [​IMG]
    De kleur rood ziet er in het echt anders uit.
     
  7. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    dat verven lukt me wel denk ik

    maar hoe dat ik dat met dat jewel logo bij mn controller, ik wil er graag leds achter maak kan echt nergens een tuturial vinde die dat specifiek uitlegt
     
  8. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er nog tips voor het eraf halen van de jewel op je controller, kheb m namelijk net 40 min in de diepvries gelegd, maar hij gaat er nog steeds niet af. Wie weet er een manier zonder hem te beschadigen???
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je moet er wel met een hamer (of iets anders) een of meerdere tikken op geven. Zover ik weet moet dat ook gewoon bij de jewels van de controllers lukken. Het kan zijn dat je flink moet tikken (maar wel voorzichtig) of eventueel nog wat langer vriezen.
     
  10. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je daar zelf ervaring mee, of heb je dat ergens gelezen?
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb de jewel uit de case gehaald. In de controller ziet ie nog, maar werkt volgens mij volgens hetzelfde princiepe. Is ongetwijfeld ook al een aantal keer over gepraat in deze en andere grote casmod thread.
     
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt de jewel er niet doortikken, is dicht vanonder, en in de vries leggen, ik weet niet of mn lak daar tegen kan ...
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    volgens mij bevriest de lijm niet die in de controllers zit...
    in ieder geval neit zoals die zwarte troep onder de jewel van de case.

    en dat doortikken zou wel zo moeten, maar zoals gezegd bevriest de lijm volgens mij niet...
     
  14. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    jewel uit je kontroller hale

    vet easy!, als je een normale controller hebt, gewoon een paar goeie meppen tegende achterkant met een hamer, en dan je controller zo vastpakken zoals je hem normaal zou vast pakken alsje gaat gamen. Dan draai je je polsen tegen mekaar in. klinkt raar maar je moet dus je controller buigen,heen en weer,diagonaal etc. in het begin vet klote omdat dat ding voor geen meter heen en weer wil, maar na 15 min had ik hem er zo uit, je ziet ook of het lukt als het randje van je jewel btje wit begint te worden naar een paar keer wrikken.

    Kzal binnekort ff een paar fotootjes plaatsen.

    suc^6! _0/
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    die jewel bij de xbox, daar zit zon metalen plaat voor, hoe haal je die weg?
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    LOMP eruit slopen:), je hoeft hem niet persee trug te duwen, en al zkr neit als je iets met de jewel wil doen.
     
  17. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    je ziet toch die zwarte steekdingen eruit steken, dan buig je die klemmen van die plaat zelf om met een platte schroeverdraaier, klaar. je hebt em daarna roch niet nodig :9
     

Deel Deze Pagina