[XOne] live account revovery mogelijk?

Discussie in 'Games' gestart door fred_legolas, 14 sep 2004.

1. fred_legolas

fred_legolas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in juli mijn live abonnement opgezegd omdat mijn jaar voorbij was en ik toch niet veel tijd meer had toen. Maar nu zou ik opnieuw een jaar live willen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om gewoon mijn account te herstellen en dus gewoon weer 60 euro te betalen via mijn visa kaart zonder een nieuw starter kit te moeten kopen en een nieuwe subscription code enzo nodig te hebben, want een communicator heb ik toch al.

thx

2. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik jou was ging ik gewoon een starterkit kopen van 29,95 :)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja, dat kan maar dan moet je de help desk bellen ... dan kunnen ze je account weer tijdelijk activeren

4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah man, koop een starterkit voor 30 euro, bedenk een nog leukere naam dan je vorige, je hebt a een reserve headset, b een volledig spel, c 30 euro over voor een gama als rb6 ba. volop voordelen dus!

greetz wooly

5. fred_legolas

fred_legolas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik woon in belgiƫ en daar heb ik nog in geen enkele winkel een starterkit gezien voor 30 euro.

6. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    dan bestel je hem over internet ;)

7. FabianNL

FabianNL Guest

www.nedgame.com of anders bol.com, heb hem gisteren ook ff besteld bij de eerste want bij bol.com was ie uitverkocht, is gewon hetzelfde als de normale maar scheelt alleen dus 30 euro en je krijgt er gratis MechAssault bij, geen idee hoe het kan maar profiteer er maar gewoon van :)

Deel Deze Pagina