Battlefield Vietnam

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Karelax, 20 feb 2004.

1. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel zelf vet magtig als je met je heli over komt vliegen en al die muziek hoor als ik vietnamnees ben word ik er zelfs een beetje bang van als je in de bosjes licht maar het is echt een vet spel als een u.s.a man in de bosjes licht dan zie je hem goed maar als een vietnam man in de bosjes licht dan zie je hem slech net zoals in het echt

2. a man with a 45

a man with a 45 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook hier weer de vraag.. kun je je hier goed verstoppen in de bosjes enzo zonder gezien te worden? Bij 1942 was het terrein wat te kaal

3. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen zijn die eens een keer zin hebben om hun frustraties weg te knallen hoor ik graag. :9

4. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Er groeit op veel plaatsen gras waar je met je sniper of rocket-launcher kunt verstoppen en de bomen erg handig om te schuilen voor helis.
    Wat ik ook een grote vooruitgang vind is de 3D-map.Met deze icoontjes kun je gelijk zien waar je dichtsbijzijnde collegas,ammo en health zijn.

5. DarkThunder

DarkThunder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BFV gamers gezocht

aangezien er hier geen algemeen clan topic is en ik maar geen extra topic ga aanmaken omdat ik niet weet of dat het mag (staat nergens in de policy). daarom maar hier

Daar sta je dan in je eentje, midden in een grote donkere jungle waar je op elk moment ten prooi kan vallen aan de vietcong. Rechts van je hoor je geritsel, je hart slaat een paar keer over en een angstig gevoel bekruipt je. Op zulke momenten zou je veel liever bij wat meer mensen zijn. En dat kan. Wij van [DiZ] clan zijn op zoek naar mensen om samen ten strijden te trekken in de ongerepte jungle van Vietnam.

[DiZ] clan is een clan die zich bezig houd met het spelen van Battlefield Vietnam en heeft nu rond de 10 members, een relatief kleine clan dus, daarom zijn we opzoek naar mensen die de clan willen gaan versterken. Naast een eigen Trainings-server bieden we een hoop gezelligheid en staan er regelmatig uitstapjes gepland.

Je hoeft geen heuse rambo op het slagveld te zijn eer dat je de clan kan joinen, nee zolang je maar een hoop gezelligheid weet mee te brengen naar de clan zit het al goed. Qua leeftijd zijn er ook geen (echte eisen) zolang je maar doordeweeks (bij de trainingen) tot een uur of 22;00/ 22;30 kan dan zit dat ook al goed. Er zijn geen kosten verbonden (qua contributie etc.)

Heb je na dit stukje tekst het gevoel; “Ja, daar kan ik mijn ei kwijt” , dan ben je van harte welkom. Op de clansite; www.djdear.nl kan je in het clan menu (linksboven) je zelf inschrijven onder het kopje “ join us”, waarna er zo spoedig mogelijk contact wordt opgezocht met je om eens samen te spelen, of je kan een mail sturen naar uno22212@hotmail.com

Dan rest mij nog reeds 1 boodschap;

don’t play alone, join [DiZ]

6. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Word er nog actief gespeeld? Ik wil 'm aanschaffen maar ik wil wel een groot aanbod van servers...

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    k zou het niet doen als ik jou was als dat een eis is van je, de site van BF:Vietnam zegt dat er op dit moment een krappe 500 spelers online zijn.

8. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, is niet zo'n gekke eis toch, voor een online-shooter;)... Maargoed bedankt. Dan maar naar de drukkere community van BF1942 gaan!

Deel Deze Pagina