Hallo, ik heb laatst op de Power Unlimited gameplay even aan een Logitech Driving Force™ Pro mogen zitten en ik vond hem geweldig. Nu is natuurlijk het probleem dat hij eigenlijk alleen voor de PS2 is, maar er zijn PS2->Xbox converters. Heeft iemand hier ervaring mee, of het wel goed werkt enzo? Alvast bedankt! ^O^
Als het stuur al werkt op de Xbox, dan is het sowieso zonder de Force Feedback ondersteuning. Er zijn PS2-Xbox converters, maar dat gaat absoluut niet werken, omdat de Xbox het niet ondersteund. Lijkt me geen goed plan dus, helaas. Anders zou ik het ook direct doen
bij deze: http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=148 staat wel Voor het aansluiten van uw favoriete PSX / PSX2 accessoires op uw XBOX. Ondersteund uiteraard ook de rumble en de Dual Shock 2 functie. waarom zou het dan niet bij stuurtjes ed. werken?
Kijk het werkt wel, alleen ondersteunt de Xbox de Force feedback niet, dus de trilfunctie wordt bij het stuur en controllers gewoon ondersteund, omdat de Xbox dat óók ondersteund. Maar de Xbos ondersteund géén Force feedback, er zal dus ook nooit een force feedback stuurtje op de Xbox komen.
^^ Wat hij zegt En rumble is compleet niet te vergelijken met goede Force Feedback implementatie in een goed racespel.
Ah, ok. Erg jammer! Zijn er goede alternativen. (het stuur moet een beetje zwaar zijn, niet zelf terug veren, goed draaien, zo'n tiptronic achtig pookje voor versnellingen en pedalen) ?
Wat stom dat de xbox dat niet aankan ofzo dan? Waarom is dat? Te duur om te implenteren of gewoon vergeten?
converter ik heb nog een converter liggen, maar die kun je zowel voor een controller en een stuur gebruiken.
De driving force pro heb ik hier thuis staan en heeft gewoon een usb aansluiting. Er zijn snoertjes op internet te vinden die van microsoft zijn, die usb aansluiting hebben. Hier een voorbeeld: Voor iedereen die op de PU GamePlay was... m'n vriendin heeft 'm op zondag gewonnen door op het podium haar blauwe string te laten zien en ik heb 'm van haar gekregen (wat een schat is het toch ook, he )