Hallo, ik heb gehoord van www.regenboog.net, en www.perfect-systems.nl en ik vroeg me af of er nog meer van zulke uitgebreide online PC winkels zijn? ook zou ik graag duitse PC sites hebben omdat daar alles goedkoper schijnt te zijn. mvg, SoulFighter
www.alternate.nl Als het goed is heb je daar ook uitleg over hoe je het moet doen (of hun zetten het voor je in elkaar, geen idee).
Perfect-systems is goed trouwens.. Je krijgt alles goed geleverd voor een okeej prijs maar ik hoor van mensen (en heb zelf ook ervaren) dat je er wel een tijd op aan het wachten bent aangezien zij alles voor je bestellen etc.. Maar voor de rest is het een goede shop.
www.sallandautomatisering.nl -> zit toevallig in het dorp waar ik woon, heb er al regelmatig wat besteld en goede ervaring mee tegen een zeer scherpe prijs. Door tweakers.net regelmatig geroemd en ook vaak met de laagste prijs in de price watch van tweakers. Als je in de buurt woont (Raalte Overijssel) is afhalen een optie, maar ze verzenden ook. Zeker aan te raden!
Eynstein Computers is ook een erg betrouwbaar, goedkoop en leverd ook nog is een goeie service. Heb nu bijna m'n hele pc daar gekocht en alles werd keurig en snel afgeleverd (maandag betalen, donderdag inbouwen ) Zeker een aanrader
www.gistron.com -> Betrouwbaar, uitgebreid, je kunt je samenstelling laten controleren en best snelle levertijd.
www.casestyling.nl vind ik een fijne site. Ze hebben ook veel spullen om je pc mee te modden zoals neonverlichting en vette designkasten.