turok release date

Discussie in 'Algemeen' gestart door jeltedj, 27 aug 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    leveleditor bij timesplitters ? echt waar ? of stom gerucht...

2. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    is er al en review van Turok Evolution???????
    zo ja..waar?

3. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja er is een review wel goed zoeke

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Die level-editor is geen gerucht, is 100% zeker. Zat ook al in deel 1 maar is dit keer veel uitgebreider, elk object dat je in het spel tegenkomt zit ook in de level-editor, je kunt dus echt maken wat je maar wilt. :D

5. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel even vermelden dat er tussen Turok en Timesplitters een zeer groot verschil is.De originele Timesplitters heb ik op de PS2 gespeeld en na enkele dagen was het beste eraf.Turok 1 en 2 heb ik op de N64 gespeeld en was er weken zoet mee.Het grote verschil tussen deze games is de geweldfactor.Timesplitters komt wat cartoonachtig over en er is géén bloed te zien.Turok is meer geweldadiger met Véééééél bloed en nu ook enkele teamplay levels en iets meer variatie in de gameplay (vliegen op een pterodactilus).Verder zijn ze wel ongeveer hetzelfde en het zijn géén grafische hoogstandjes (omdat het op elk systeem moet kunnen draaien) maar Turok spreekt mij véél meer aan.Laat de Dino's maar komen.8)

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    nog paar dagjes en Turokkkkkkk:9

7. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste Timesplitters was alleen de moeite waard in multiplayer, deze heeft ook een goeie singleplayer mode. Er is een level editor voor zowel single als multiplayer:9 .

8. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in UK newsgroups gelezen dat mensen hem daar al hebben.

Iemand vertelde dat er maar 1 setup is voor de controller wat de stickjes betreft. ( linkerstickje= lopen en strafen, rechter= draaien en kijken)

Als dit het geval is ga ik ZWAAAAAAR balen, en koop ik hem ook niet. Zo kan ik niet spelen GVD.

Weet iemand of het klopt wat die dude zei?

9. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is jou setup dan? linkerstick kijken en richten en rechterstick lopen? :confused:

10. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies zo is het met halo ook alleen kan je die andere ook gebruiken om naar voren enzo te lopen!

11. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Lopen en draaien met de linker, strafen en kijken met de rechter.

12. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Meschien is het dan wel koop zondag maar der woord dan nog niks ingekocht:confused: Je zult moeten wachten tot minimaal dinsdag.:'-( :'-(

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gelezen dat sommige mensen hem tegen vinden vallen.

Moet je op www.Xbox.com in de Community kijken en dan in het gamesforum, zowel positieve als negatievere verhalen

14. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is altijd zo:confused:

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht niet teveel van turok. Het is een leuke shooter maar ook niet meer dan dat. Geen diepgaand verhaal, geen speciale graphics en geen speciaal geluid. Gewoon controller vastpakken, de Xbox aanzetten en schieten. Zo steekt de game ongeveer in elkaar. Sommigen houden hiervan, anderen niet.

De gamers die meer diepgang willen kiezen deze maand voor Timesplitters 2, de rest koopt wellicht beide games...

17. c0NEction

c0NEction hekel aan GC! BAH!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel vandaag zitten spelen, en vind het wel grappig hoewel ik hem op mn pentium 133 met 3dfx mooier en soepeler vond 4 jaar geleden ;)

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht het eerst wel ff af (de kat kijk ik wel uit den boom :+). Ik weet nog te weinig van Timesplitters om te kunnen vergelijken.

Deel Deze Pagina