Halo sucks?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gouranga, 13 sep 2004.

  1. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    12-jarig jongetje.. ik zie het al _0/
     
  2. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    13 pannekoek !
     
  3. Heer Veer-Beer

    Heer Veer-Beer Fetimano

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel eens wat anders in een doos gestopt, maar daar genoot ik toch meer van.. :confused:


    Master L sucks !!!!
     
  4. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nog erger.. Moderator get him out of here! Ow wacht.. ik zal het ff voor je vertalen: opzouten sukkel
     
  5. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    heer veer beer en dstr zijn zeker reetmaten van elkaar !
     
  6. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    opzouten sukkel hihi wie is hier nou een sukkel !! Schijtvlek !
     
  7. Heer Veer-Beer

    Heer Veer-Beer Fetimano

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je meedoen ??
     
  8. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    reet neuken ?
     
  9. Heer Veer-Beer

    Heer Veer-Beer Fetimano

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij vraagt echt om een ban !!!
    zielig ventje...

    Het gaat hier over Halo niet over r**tn**ken.

    We kunnen wel kontlikken ??
     
  10. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan wil ik jou kont likken nadat je heb zitten spuitpoepen ! Die van mij mag je likken wanneer je wil, heb je een lik snor om te schrobben ?
     
  11. horizon

    horizon Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hej gasten,
    halo is een van de beste games en halo 2 is helmaal tha bom!!!!!!
    als je het eenmaal onder de knie hebt is het helemaal geweldig en die kritiek van jullie is ook nie helemaal in orde.
    laters
    halo freak
     
  12. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Heer Veer-Beer

    Heer Veer-Beer Fetimano

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd al een geheime fantasie gehad ?? :confused:
     
  14. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen geheimen voor vriend veer beer kusje waar het ruikt
     
  15. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

    /Mod Reageer niet zo ontiegelijk loos en gebruik de [​IMG] om dubbelposts te voorkomen. - XiroKe
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2004
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    jezus wat een lijpo, kan je ff op een andere site het forum gaan verkloten?
     
  17. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Christ....kap deze shit eens ff man, iemand opent hier een serieuse thread en vraagt om serieuse meningen/antwoorden. Als jullie het niet kenne verdragen moete jullie opzouten, achterlijk stelletje kutkinderen.

    Zoals hierboven gezegd, ga ergens anders ut forum door een trechter met schijt halen...idioten :mad:
     
  18. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zul je vast aangenaam verrast zijn als ik vertel dat de Flood hoogstwaarschijnlijk weer terug keert in Halo 2:)

    Halo is gewoon verslavend. Ik zou niet weten waarom maar de sfeer is gewoon perfect. Ik geef toe dat het leveldesign in de single-player nogal wat te wensen over liet, maar dat had opzich ook wel weer z'n charme. Je kwam zo telkens weer dingen tegen waar je eerder was geweest alleen zit je nu in een Banshee of wat dan ook. Dat geeft 't weer wat extra's imo...
    MP is echter briljant. Het pistol maybe iets te sterk maar daar zit ik absoluut niet mee aangezien het zonder enige twijfel mijn favo wapen is...

    Minpunten zouden dus zijn: het crappy leveldesign, semi-ongebalanceerde wapens. En imo ook de te korte speelduur van de single-player.

    @ Master L... Flikker gewoon op met je pro-PS2 geleuter. Als je ook maar één goed werkend oog hebt zie je dat Killzone in de verste verte niet aan de gfx van Halo 2 kan tippen. Ik zeg dit niet als Halo 2 fanboy maar als kritische gamer. Een vriend van me heeft de beta thuis liggen en although het cker een goed spel is moet ook hij toegeven dat het niet aan Halo 2 kan tippen.
    Voorbeeld: Met Killzone ligt er een dikke mistwolk door de levels heen. Waarom? zou je denken. Niet om het extra sfeer te geven maar om het pop-up effect te verbergen. De animaties van je personage (magazijn verwisselen etc.) wegen zo zwaar dat ze ergens anders op moesten bezuinigen. Dat werd dus het bereik van je zicht. Gevolg is dat je met je sniper maar 20 meter ver kan kijken voordat alles te mistig wordt... Dit lijkt me een duidelijk voorbeeld van de PS2 die tekort schiet.
    Killzonde wordt zonder twijfel een goed spel maar beter dan Halo 2... nee.

    Ga eerst maar eens een beetje rondkijken voordat je onbeargumenteerde quasi-popi-jopi gezwets neerkalkt op dit forum.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2004
  19. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat ik het eens ben met die pokemon (lees :pikachu) over the flood..
    Ik vond de covenant voor het gevoel veel taktischer om te bestrijden en vond het ook veel grappiger.. Ik speel de levels met the flood ook helemaal niet meer alleen die andere nog met co-op :p
     
  20. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Halo geen slecht spel zelf, maar om het nu als het Goddelijke spel omhoog te schieten, dat ook weer niet. Ik moet eerlijk zeggen, op de Xbox vond ik hem tof, de PC versie vond ik niet kloppen, Halo is een console shooter. Het is op console wel een klassieker, en toch wel terecht vind ik. Ik doel zelf alleen op de SP game, het MP gedeelte is te standaard. Ik wil niet de zoveelste zijn die UT2k4 naar boven haalt, maar dat is in dit genre toch wel de MP-topper. Maar ik heb me goed vermaakt met de SP game van Halo, zat een leuke sfeer in, het besturen van de voertuigen was ook goed gedaan. Ik vind het ook wel wat hebben om maar 2 wapens te hebben, wellicht een idee voor een UT2k4 mod (als die er al niet is :)). Op console speel ik eigenlijk verder geen shooters meer, stealth games zoals Splinter Cell vind ik veel toffer, en ik hou gewoon meer van actie games a la Ninja Gaiden, Devil may Cry. Ieder het zijne (hare), maar ik zal Halo niet afschepen als een slecht spel, gewoon een goed spel.
     

Deel Deze Pagina