vast in spiderman2

Discussie in 'Algemeen' gestart door riemer, 17 sep 2004.

1. riemer

riemer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ten eerste complimenten voor deze site,nu mijn vraag.ik moet samen met de "pittige dame" shocker verslaan wat maar niet lukt.wie o wie weet raad.

2. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik et nog goed herinner, moet je hem afleiden en zij schakelt 1 van die dingen uit, en dan waarschuwt ze je jou, en met jij dat tegenovergestelde ding uitschakelen, en dan ligt ie op de grond en dan is je kans om hem paar rake klappen te verkopen....en dan weer opnieuw...

3. riemer

riemer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhhh wat bedoel je met ding

4. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    welk gevecht bedoel je want je moet 2x tegen shocker vechten als ik het goed heb.

5. riemer

riemer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat om het gevecht nadat ik moeder lief net op tijd voor de trein weg heb getrokken

6. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het eerste gevecht geloof ik. je moet hem gewoon zoveel mogelijk slaan en schoppen, en als hij zo'n aanval doet dat er zo'n electrische ontploffing komt dan moet je gewoon weg slingeren naar de andere kant van de kamer.

het is ook handig om hem te locken zeg maar, dat je hem automatisch in zicht heb. dan raak je hem niet kwijt.

7. riemer

riemer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het wegslingeren heb ik nog niet geprobeerd. na 6 uurtjes proberen,nog maar eens een poging doen dus,bedankt voor de hulp. het spel is eentonig vind ik.

8. Lord Voldemort

Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

Leuk Bevonden:
    0
    echt niet, het spel is lauw, en ckers wel moeilijk

9. lord_raven

lord_raven The darkside

Leuk Bevonden:
    0
    gewoown veel op b drukken om zijn stralen te ontwijken dan komt het wel goed

Deel Deze Pagina