Hey hallo! Ik heb adsl comfort van planet internet met download 2240 Kbit/s , en upload 416 Kbit/s. Dat is volgens mij meer dan genoeg voor xbox live maar wij internetten met 3 pc's dus loopt het dan ook nog goed?
Mja, als je gaat lopen downloaden terwijl je op Live! zit, kun je wel lag verwachten. Maar verder zou het geen probleem moeten zijn.
als die pc`s gewoon aanstaan en msn-en enzo en sites kijken maakt het helemaal niks uit met live. Als je gaat down/up loaden zal het niet zo goed meer werken logischerwijs. Maja, dat is altijd zo met een inet verbinding
is geen probleem. Downloaden gebruikt bijna alleen maar downsream (behalve met newsgroups en torrent) Zolang dat behouden blijft is alles toppie. Downstream heb je zat en dat maximum haal je met downloaden bijna nooit omdat bijna geen server zo snel is....
Waar kan je ergens je internet snelheid tjekken? Het enigste wat ik vind is: Snelhied 416,0 kbps Is dat genoeg voor Xbox Live????
minimale snelheden voor live: Download snelheid: 32.0Kbyte/s (256.0Kbit/s) Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s) ja is snel genoeg
THX ALOT, Btw maakt het eigenlijk uit als je download termiet hebt? (een maximale aantal downloaden, als je daarboven uit komt moet je zelf betalen, hier is dat ((bij mij)) 1500MB)
nee dat maakt niet uit, maar het kost wel download capaciteit dus je limiet moet je dus in de gaten houden
Ik woon in een studentenhuis en wij zitten met 4 pc's (en mijn xbox) op een 1120kbit/s down en 354kbit/s up verbinding. Een van die gasten download regelmatig en ik heb bijna nooit last van een te langzame verbinding (alleen hosten voor meer dan 4 personen is niet mogelijk). Dus bij jou zou het prima moeten gaan. Kijk eens op www.speedtest.nl, das een prima site om je snelheden, ping en connecties te testen. En over de downloadlimiet, probeer niet teveel te hosten (dat kost een hoop meer bandbreedte, iets van 4x zoveel). En verder verschilt het per spel(type) hoeveel bandbreedte het kost, RainbowSix BA kost bijvoorbeeld veel meer bandbreedte dan PGR2.
bij mij zuow het dan heel snel moeten werken heb @home breedband 4000 kbps en 512 upload. dat is meer dan genoeg. ik haal soms download snelheden van 540 of meer kbps en 52 kbps upload.