ik heb een vraagje over een printer. mijn zus heeft een nieuwe laptop, en nu wil ze ook printen, maar dit kan niet want ze heeft geen parallele aansluiting ofzo iets. Ze heeft dus een printer nodig met een USB aansluiting. maar die hebben wij niet. Dus nu is mijn vraag, of er een verbindingstuk is met aan de ene kant een usb aansluiting en de andere kant een parallele aansluiting zodat ze toch nog kan printen, en geen nieuwe printer hoeft aan te schaffen.
mijn zus studeert in dronten, en zit daar doordeweeks. ze hebben daar zo'n draadloze zone, en elke keer als ze wat print daar moet ze geld betalen, dus heeft ze liever een eigen printer.
Sitecom CN-103 - USB to Printer Met deze kabel kan vrijwel elke parallelle printer worden aangesloten via de USB poort van de computer, waardoor de parallelle poort van de PC beschikbaar blijft voor het aansluiten van o.a. een scanner of backup apparaat. De prijs ligt rond de € 30
waarom zal je moeilijk doen met usb->printer kabels als je al voor 40 euro een printer heb (usb). http://www.myhardware.nl/product_info.php?cPath=45_47&products_id=1005