Waar veel mensen volgens mij nog steeds op zitten te wachten naar mijn idee, maar waar we echt helemaal niks meer van horen is een Doom 3 demo (pc) die maar niet uitgebarcht lijkt te worden. Weet iemand meer?
Dat heeft er niks mee te maken. Een demo is er om te kijken of het spel je bevalt voordat je hem koopt. Ook als een spel al lang uit is. Op www.gigex.com zijn veel demo's te vinden. Helaas hebben ze ook hier geen demo van Doom, maar je kunt hier wel een trailer downloaden.
keb gelezen in de PU dat doom 3 bijne even mooi blijkt te zijn als doom 3 op de PC................... had ik ff zin om te zeggen.
Zeg dat voortaan in een thread die daarover gaat aub. Hmm, toch weird dat er geen demo nog is. Dacht dat hij een week na de release zou worden uitgebracht..
Doom 3 is toch kut hahaha Als je die demo gespeeld hebt, ( denk ik ) dan hoef je het spel al niet meer te spelen, want het hele spel is toch het zelfde.
Nou ik heb doom 3 gespeeld op de pc en vind er geen zak aan. Veel te makkelijk en veel te voorspelbaar. Je bent gewoon de hele tijd hetzelfde aan het doen. ow achter die deur zit zo'n monster wat op je afspringt..nou stapje opzij en hij doet niks meer. Deurtje open alle monsters dood volgens de deurtje enzo gaat dat het hele spel door. Daarnaast zit het spel ook stikvol met triggers ook heel erg leuk...dus je weet precies wanneer je iets kunt verwachten...zo heeft het een leuke replaywaarde Dus als ik jou was zou ik geen 50 euro ( of zelf 70 euro) gaan besteden aan een pc of xbox versie....maar dat is mijn Mening. Speel de demo maar. Waarschijnlijk heb je dan een goede mening erover. Maar wat je in de demo doet, doe je in de rest van het spel ook.
precies, de demo is net zo leuk als het hele spel. Je doet toch precies hetzelfde alleen dan met meer wapens