Opslaan film via internet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 19 sep 2004.

1. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik een filmpje dat ik kan zien in mediaplayer die hij opent via internet opslaan??Ik kijk af en toe een voetbalwedstrijd via internet maar ik wil die graag opslaan..

somebody know???

2. Ik lieg

Ik lieg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    via wat kijk je naar wedstrijden ??? welk programma ???

3. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    yeahronimo kan je voor 5 euro kijken he (maar ik kan al een tijdje gratis kijken) maar dit terzijde.

Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  4. FabianNL

FabianNL Guest

jij wilt gewoon beelden die je streamt opnemen? zijn zat programmatjes voor, denk dat als je de zoekfunctie gebruik er ook wel komt maar misschien heeft iemand hier ervaring mee met goede programmatjes?

5. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan er niks over vinden hier maar wil je er een paar noemen ?

Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Soms krijg je de optie: 'save target as'. Dan kan je filmpje opslaan, wanneer dit niet het geval is, kan je kijken of er ergens rond het mediaplayer scherm bij opties kan komen (of via rechtermuisknop, weet niet of je mediaplayer op browser hebt of los van browser bekijkt) en dan staat er af en toe ook de optie: 'save this file' (of iets dergelijks (soms als je het filmpje hebt afgespeeld)). wat je ook kan doen is proberen de source van het filmpje te achterhalen, bijv. www.site.com/files/filmpje1.avi en deze link in adresbalk plakken en openen, dan krijg je als het goed is de vraag om hem op te slaan. Verder zou je nog eens in je temporary internet files kunnen kijken of het flimpje daar staat.

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Offline Explorer is zo'n programma. Je klikt in het filmpje op je rechtermuisknop en klikt op eigenschappen. Dan kopieer je de bron in Offline Explorer.

8. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    ik bekijk de voetbalwedstrijden per stream dus ik kan niet achterhalen via eigenschappen van de wedstrijd...je kijkt steeds live dus vandaar..maar iig bedankt voor reactie

9. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    button ik zal het eens proberen!

Deel Deze Pagina