Wat zie je graag meegevelerd met de x-box is de vraag. misschien een xtra controller, of dat je al meteen dvd's kunt afspelen (film) alhoewel dat zeer onwaarschijnlijk is want microsoft maakt dat natuurlijk niet voor nix apart. of iets heel anders... zelf lijkt het me slim als microsoft er een goede game bijlevert die vooral online goed te spelen is.... ------------------ WouteR - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
Hmm ik zou wel geljk een spel bij willen. DAn hoef je niet gelijk een spel bij kopen voor meer dan 100 piek. Een extra controller is op zich wel handig maar dan moet je als nog een spel bij kopen. En ja ik ga voor een graties spel. Ik ben wel benieuwd wat anderz ouden willen. ------------------ Milad - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
nou gratis is ook weer verkeerd woord he want je betaalt er wel gewoon voor.. maar misschien een klein spel ofzow wat niet zoveel waard is een soort demo.. of een demo cd. wat me ook wel handig lijkt : Kabels om je x-box met de tv te verbinden en met het elektriciteits net LOL ------------------ WouteR - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
Ja dat is waar maar die kabels krijg je die niet bij dan? ------------------ Milad - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
nee die moet je apart kopen, meestal iets van 100,- in totaal whehe nee man die krijg je er natuurlijk gewoon bij ------------------ WouteR - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
Ik dacht al en dan willen ze veel verdienen nou dat zal niet lukken als je alles appart moet kopen(controllers en spellen niet mee gerekend). Maar ik blijf bij een leuke demo of zelfs als het kan voor de eerste zoveel kopers een graties spel erbij zou wel leuk zijn. ------------------ Milad - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
de 1e zoveel kopers zijn de amerikanen duzze maar ik koop sowieso 1 extra controller erbij. en ik kies eigenlijk liever zelf een paar games uit. maar een demo disc zou wel leuk zijn.. kan je kijken hoe de andere xbox gamez zijn, net als je hebt voor de DC ------------------ WouteR - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
Ik het liefst nix.Nix ? ja nix. Kijk want als er bijv een spel of xtra controller bij zit zal de xbox alleen maar duurder zijn dan als er nix bij zit. ------------------ to be or not to be..boardplanet BA is vet
klopt helemaal, daarom ga ik ook liever neit voor een game maar voor een extra controller, omdat ik die toch wel neem. maar voor mensen die dat niet willen is dat weer niet handig. ze kunnen beter een goedkoop demo cdtje meegeven zodat iedereen ziet hoe goed de x-box wel niet is ------------------ WouteR - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
Yep. Een cdt'je met filmpies/demo's van heel veel games zou een goed id zijn volgens mij. ------------------ |Rare jongens die Romeinen| BA is vet
of zon soort wedstrijd houden, vanne dat er in één van de xbox dozen een bon zit om jegeld terug te krijgen, en dan je x-box houden natuurlijk ------------------ WouteR - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
ja je weet maar nooit he microsoft wil vangen op de hardware zou alleen niet zo leuk voor ons zijn, want over die kabels moeten we weer onnodig BTW betalen ------------------ WouteR - Staff XBoX World Online Gaming is our Middle Name
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH liet me even gaan ------------------ |Rare jongens die Romeinen| BA is vet [This message has been edited by Mental-M (edited 31-03-2001).]
Ik vind dat je bij aanschaf gelijk gereed moet zijn om te spelen. Een harde schrijf of iets dergelijks is dan erg prettig, omdat je niet nog eens een losse geheugenkaart moet kopen. Maar zou wel fijn zijn als ze er ook gewoon een dvd-kit in doen (of dvd afspeelbaar maken met controller). Zodat je gelijk kan spelen en gelijk gebruik van de dvd functie kan maken.
OMG een thread uit 2001 lol Kzou bij de xbox 2 wel graag de goede scart pack voor 5.1 dolby meegeleverd en een goed spel + xtra controller EDIT: Dit is 1 van de 1e threads van t forum
Had nieteens gezien dat ie uit 2001 kwam, lol. Stond bij mij ineens bovenaan, met last post Maarjah, kan alsnog een leuke discussie blijven