First off : Ga nou niet lopen zeiken op dit spel, je houdt er van of niet. Ik heb dit spel vandaag door het eerst gespeeld, moest wel wennen, camera view is echt suxor!! grr . Verder is het best leuk, heb 1e level uitgespeeld in eh 497 gamehours, was paar keer opgepakt, 1 of 2x door iets vaags :{. Het sneaken is op zich wel leuk, maar ik weet niet of ik het geduld kan opbrengen om het hele spel uit te spelen Voor mijn 1e level kreeg ik een D, ik probeer hem nog eens goed uit te spelen, nu weetik iig wat ik moet doen Morgen ga ik weer verder met level 2 (heb daar nog niks gedaan).
hmmm interessant, maar de houdbaarheid is blijkbaar toch niet lang genoeg want je weet nog niet zeker of je het spel ook uit gaat spelen.
Nee, ik heb nooit zon geduld bij games . Ik hoop wel dat ik het uitspeel natuurlijk. Maar herspeelbaarheid, tsja, tsja, moeilijk. Tis dat er al een review van is, anders had dat een laag cijfer gehad
hmmm tja das opzich wel jammer dan, wat dat betreft lijk ik idd wel op je jah ik heb idd ook weinig geduld met games, 70 euro waard?
He WouteR, is dit een extra topic waard?? Volgens mij had je exact hetzelfde topic in de andere staan toch?? Maar owke, ik heb er nog neit veel van gezien/gehoord, maar ben hem niet van plan aan te schaffen iig. Daar zijn de Xgames toch wat te duur voor...
Was bedoeling om nieuw topic te openen, want die andere was meer een flamewar Anyways : Ikheb hem voor n prikkie op weten te halen, ben er weer een tijdje mee zoet
Verblijd ons dan eens ff met het adresje waar je Xboxgames voor een prikkie op kunt halen oh wijze Wouter??
Objectief blijven mijn zoon Maar goed, het eerste level is afzien maar daarna word het leuker en iets moeilijker ook, dan speel je graag het eerste level over voor een goed cijfer
Ik heb PoW daar een paar dagen geleden gekocht voor 45Euro. Ik heb hem nog niet binnen dus ik kan m'n mening nog niet geven, maar ik ben wel iemand die geduld heeft met games (RPG liefhebber ) dus ik verwacht wel dat het wat wordt...