Ik kom op veel Nederlande forums en wat ik vaak lees vind ik gewoon simpelweg triest, dit is niet een aanval op de moderators of admins maar gewoon mijn mening tegenover hypocrieten.
Nederland, het land waar zoveel mag en Amerika minder maar toch lees ik meer openbare praat van modden en ombouwen op de amerikaanse forums tot complete handleiding hoe je xbox moet ombouwen.
Wat ik nog het allertriest vind zijn de zinnetjes altijd van "ik ben een echte gamer dus ik koop de spellen gewoon" je bent geen echte gamer dan je bent gewoon dom, €50 voor een spel betalen, voel je je wel lekker, heel de overheid en andere instelling jatten al genoeg geld van de mensen dus fuck hun.
Of "ik vind het dl van spellen echt niet kunnen, dat doe je gewoon niet"rot op joh, dus jij hebt nooit Kazaa gehad of Morpheus om muziek te dl of apps? Nee, dan ben je geen echte pionier.
Laatste, steeds dat gezeik, hier mag niet over gepraat worden enz het is verboden, dus??? denk je nu echt dat ze je komen arresteren ofzo?wiet roken is ook illegaal word ook gedoogd, je kan gewoon over modden praten enz ze komen je heus niet halen, er is geen nederlandse wet die verbied om erover te praten.
Dat was het, voor de rest zijn jullie wel cool hoor, peace
Klik om te vergroten...