dit vind ik er van

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door VatoLoco, 19 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VatoLoco

VatoLoco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom op veel Nederlande forums en wat ik vaak lees vind ik gewoon simpelweg triest, dit is niet een aanval op de moderators of admins maar gewoon mijn mening tegenover hypocrieten.
    Nederland, het land waar zoveel mag en Amerika minder maar toch lees ik meer openbare praat van modden en ombouwen op de amerikaanse forums tot complete handleiding hoe je xbox moet ombouwen.
    Wat ik nog het allertriest vind zijn de zinnetjes altijd van "ik ben een echte gamer dus ik koop de spellen gewoon" je bent geen echte gamer dan je bent gewoon dom, €50 voor een spel betalen, voel je je wel lekker, heel de overheid en andere instelling jatten al genoeg geld van de mensen dus fuck hun.
    Of "ik vind het dl van spellen echt niet kunnen, dat doe je gewoon niet"rot op joh, dus jij hebt nooit Kazaa gehad of Morpheus om muziek te dl of apps? Nee, dan ben je geen echte pionier.
    Laatste, steeds dat gezeik, hier mag niet over gepraat worden enz het is verboden, dus??? denk je nu echt dat ze je komen arresteren ofzo?wiet roken is ook illegaal word ook gedoogd, je kan gewoon over modden praten enz ze komen je heus niet halen, er is geen nederlandse wet die verbied om erover te praten.

Dat was het, voor de rest zijn jullie wel cool hoor, peace }:]

2. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wiet roken is in NL legaal hoor... :{

3. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    zo... beetje gefrustreerd menneke:confused:?????? maar goed het zijn gewoon regels, live with it

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Hm, zeker een geval van gefrustreerdheid!

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je vindt genoeg nederlandstalige site over het ombouwen.Maar dit is een xbox forum waar mensen komen die van de xbox "houden".En dan vind ik het ook begrijpelijk dat je niet over modden wilt praten omdat het alleen slecht voor de xbox en microsoft is.

Stel je voor als iedereen zijn xbox mod en de games steelt(wat je in feite met downloaden doet)dan kun je er van uit gaan dat er geen xbox2 meer komt.Wil je dat?

Ik denk het niet.

Dit slaat nartuurlijk nergens op maar dat snap je zelf ook wel

Tuurlijk komen ze je niet arresteren maar als je op een forum komt dan zijn er regels waaraan je je moet houden.

Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  6. VatoLoco

VatoLoco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude Dude jij bent echt grappig , wiet is verboden bij de wet het word gedoogd.
    En ja zeker frustratie omdat mensen er zo triest over doen, en komt er weer iemand met "het zijn gewoon regels" waar staat dat in de wet dan?
    en het blijft gewoon een feit dat iedereen dl zijn het niet spellen, dan muziek, films enz

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    wiet roken in een coffeshop is legaal bij de wet... en het slaat helemaal nergens op wat je nu allemaal zegt.
    Als je zo graag over xbox ombouwen enz. wilt praten dan ga je toch gewoon ergens heen war dat wel mag.

8. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Kopieren is stelen dus daarom praten we er niet over. Rot jij maar op met die instelling van je. Jij bent zeker ook zo iemand die spellen steelt uit de winkel. Zo niet, waarom vind je dan dat dat niet kan en stelen via internet wel. Bovendien is het excuus dat anderen het ook doen niet geldig, want als iemand anders een misdaad begaat is dat geen reden om het zelf ook te gaan doen.
    Een echte gamer weet een spel zo te waarderen dat hij/zij bereid is om een bepaald bedrag te betalen voor de entertainment die hij/ zij krijgt. Vind je 60 euro te duur ? Dan wacht je tot ie 30 euro is. Vind je dat nog steeds te duur ? Get a goddamn JOB !!

9. VatoLoco

VatoLoco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, erg snugger ben je niet wat de wet aangaat, ook roken in een coffeeshop word gedoogd, er is geen officiele vergunning om een coffeeshop te hebben.

en jij bent ook zo'n hypokriet, jij hebt nog nooit kazaa gehad wou je zeggen?nog nooit muziek gedownload? geloof je het zelf

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waar het staat? Wat dacht je van in de XBW FAQ. Wat mensen in hun eigen tijd doen moeten ze gewoon lekker allemaal zelf weten. Als op dit forum echter de regels zijn dat er over het modden van consoles niet wordt gesproken dan doe je dat ook gewoon niet. Je bent hier namelijk te gast en dan houd je je gewoon aan de regels. En doe je dat niet dan loop je het risico dat je thread wordt gesloten, iets wat uiteindelijk ook met deze gaat gebeuren btw :)

Rechtstreeks uit de FAQ. Lijkt me verder vrij duidelijk dacht ik zo.

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het sneu dat hier niet gespraat mag worden over het chippen van een xbox. Zelf ga ik waarschijnlijk ergens deze maand een 90 GB en een chip in mijn xbox laten zetten. En ik blijf trouw iedere maand 1 a 2 xboxgames kopen. Simpelweg omdat ik hem alleen gebuik om regiovrij te kunnen spelen, grotendeels van cd geripte mp3's te kunnen afspelen, en veel, heel veel roms te kunnen spelen. (nes, snes, ZX spectrum, commodroe 64, psx, n64) Als je heel simpel denkt, en dingen roept: "als je een chip in een xbox hebt zitten ben je geen xboxliefhebber, en steel je spellen" ben je gewoon dom, want gekopieerde spellen spelen is gewoon een van de vele mogelijkheden die een chip in je xbox biedt.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Denk je ook verder na dan dat je neus lang is? _0/

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je snapt toch ook wel dat 95% een modchip gebruiken voor spellen en niet voor roms enz

14. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0

Wat ben jij een zielig figuur. Ga ergens anders zeiken.

15. VatoLoco

VatoLoco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    praat ik erover dan??? |:- ik geef een mening en vraag niet hoe ik moet modden of ik geen tips.

look who's talkin ken jij mij?nee dus bek houwuh sukkel, zolang dit nog een land is waar ik mijn mening vrij mag uiten dan doe ik dat!!!! |:- |:-

16. Beowulf

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al zei : het gaat er niet om wat een ander doet maar om wat je zelf doet. Ik vind dat als je ergens echt plezier aan beleeft dat je het dan moet kopen dus om antwoord te geven op je vraag : ja ook ik download wel eens wat muziek op kazaa en weet je, als ik van een bepaalde artiest het nummer goed vind dan koop ik het album. Zo krijgt de artiest die ik goed vind toch zijn geld om door te gaan met zijn werk.
    Ik ben in het bezit van een playstation 2, gamecube en twee xboxen en ik heb ál mijn spellen orgineel en alle dvd's en dat zijn er flink wat. Als je kopieert waardeer je je collectie minder. Alles gaat snel vervelen.

17. VatoLoco

VatoLoco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is jouw mening

18. Beowulf

Leuk Bevonden:
    1
    Geef eens antwoord op mijn vraag of je ook in winkels steelt en zo niet waarom dan wel via internet

19. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Punt 1: Dit forum is geen Land.
    Punt 2: Als je hier over modchips gaat praten, dan mag dat niet, want dat is tegen de regels...

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er mag hier niet over modden gepraat worden, om de doodgewone reden omdat het modden van je Xbox illegaal is (duh). Als er dus over gepraat werd dan zou dit werken als een soort stimulans voor anderen. Het XBW-forum is er dan ook niet voor bedoeld om je te stimuleren om je Xbox om te bouwen.
    Als er een amerikaans forum is waar je een handleiding vind voor het ombouwen van je Xbox, wat wil je hier dan doen als het daar zo makkelijk is.

Als iemand vind dat het spellen downloaden niet kan, moet hij toch zelf weten. En waarom begin je over muziek, terwijl je eerst zegt dat iemand het downloaden van spellen niet vind kunnen.

Dus wil je praten over het modden van je Xbox en ben je het niet eens met het beleid hier, ga dan maar ergens anders heen of maak een eigen forum over modden.
    Regels zijn regels.
    Je naam zegt t al. VatoLoco, ga anders maar lekker Loco.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina