1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dit vind ik er van

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door VatoLoco, 19 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen meningsuiting je komt alleen ff stoer doen. Je hebt al meteen vanaf je eerste post een grote bek.
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Post conform de [FAQ]FAQ[/FAQ] of er zullen sancties volgen.. :{
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Innd origineel boeit het gewoon veel langer...Ik heb ook al mijn DVD's + Xbox Games origineel en ja muziek download ik wel eens.... maar als ik het echt leuk vind dan koop ik gewoon het album... Maar als ik een liedje "wel aardig" vind dan download ik hem (al is het wel weer een paar maanden geleden dat ik denk ik kazaa heb opgestart) maar ook al kon ik hem niet downloaden dan had ik hem ook niet gekocht... dus tja... de artiest had dan nooit geld gezien van mij... maar misschien dat ik het toch wel aardig vind en ze 2e album bijvoorbeeld koop. Maar ik download eigenlijk ook bijna nooit muziek, want meestal luister ik gewoon radio vind ik vaak gezelliger en afwisselender dan telkens zelf bezig zijn met eigen albums maken...

    En dan nog even over modchips: daar hoeft van mij niet over gepraat te worden ik mis ook wel een paar dingen aan de xbox (mp3 support, was leuk geweest) maar zo hard nodig vind ik het nou ook weer niet dat ik er een chip voor moet inbouwen. je kan ook gewone songs erop zetten...Plus ik ben een Live gamer en dat risico is me gewoon te groot (compliment voor M$ dat ze dat controleren)... Ik hoop gewoon dat M$ dat soort suggesties meeneemt naar Xbox 2.

    Maar ja ik heb dan ook een Job....
     
  4. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gelukkig niet. Maar aan je spelling te zien zal je vast geen groot licht zijn.

    Sowieso vind ik het argument; "ken jij mij? nou dan!" een ongelofelijk dooddoender. Misschien moet je leren argumenteren, of misschien...dat moet je zeker.


    Zo hey, je staat in je goed recht, grote jongen!

    Dit is een xbox forum waar men niet over illegale praktijken praat. Heeft met de ethiek van de XBW crew te maken, en ik vind dit volledig begrijpelijk. Ga naar je 1337 f0rUmZzzZ om over illegale shit te praten.... hier doen ze dat niet, leer er mee leven, of niet en doe ons een groot plezier :)
     
  5. VatoLoco

    VatoLoco Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom? waarom adverteren providers met onbeperkt dl van films en game voor een vast bedrag per mnd.
    ik zie het internet als een open bron voor sharen, ik share ook mijn games en muziek en voor dat dl ik weer van andere, het is een open bron en het word gedoogd, in een winkel steel ik niet omdat geen open bron is om te sharen en stelen in winkels is ook niet echt geintegreerd in het leven, dl op internet wel.

    8) jij bent echt een simple minded persoon, het is een nederlands forum wat in nl word gehost dus heeft het aan de nederlandse wetten te houden en ik praat niet over modchips, laat mij maar zien waar ik hier ergens over vragen, bovendien heb ik geen chip want heb me bios geflashed en dat is gewoon een software upgrade net zoals je pc ;)
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    en deze word niet gesloten?
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    ROFLMAO!

    Jongen, dit maakt allemaal niets uit. Discussies over dit soort onderwerpen mogen hier gewoonweg niet om de doodsimpele reden dat dit de forumregels zijn.

    Het is me dan ook een raadsel waarom deze thread uberhaupt nog open is aangezien deze normaal gesproken altijd dicht gaan.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij zegt dus dat als iedereen het doet dat jij het ook maar moet doen :confused: ?
    Ik snap echt serieus niet wat je hier komt doen hoor, ik bedoel iedereen kan hier met deze regels leven... en als jij dat niet kan waarom maak je dan niet je eigen sublieme geweldige top mod/illegaal talk forum aan?---> Maak Eigen Forum
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan je ontopic blijven aub..?
     
  10. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er hier iemand simple minded is, dan ben jij het wel.
    Jij hoort ook alleen maar de dingen zoals jij ze wilt horen.
    Er is geen provider die zegt dat je voor een vast bedrag per maand onbeperkt illegaal mag downloaden.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Tja er zijn genoeg andere plekken waar je wel over dat soort dingen kan praten. Maar heb een beetje respect :)
     
  12. VatoLoco

    VatoLoco Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ga maar lekker loco?volgens mij weet je niet wat het betekent.

    dat jij denkt dat ik iets zeg om stoer te doen bewijst maar weer dat je een simpele gedachte heb

    doe jij je taak maar beter als moderator hij daagt uit met ze praatjes maarja dat mag zeker wel

    jij bent de grappigste, omdat ik engels op me eigen manier schrijf en mix met nederlands kom je een beetje dom doen met je "ben je vast geen groot licht" en ken jij mij?is zeker een goed argument, had JIJ het wel gedaan dan had jij niet geoordeeld met je grote lichtjes.
    nogmaals waar zie je mij over iets illegaals praten dan?beter lezen, heb nog steeds niks erover gevraagt of tips gegeven.
    nog meer mensen??
     
  13. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar begrijp ik ook niks van :confused: .
    Deze had al vanaf de 1ste post gesloten moeten worden (dit is mijn mening voor alle duidelijkheid).
     
  14. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken je mij?? Nou dan. (om met je eigen woorden te spreken). _0/ _0/ _0/
     
  15. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze persoon heeft er een, voor hem, heilige/onschendbare/half juiste-half onnozele en bekrompen mening op na. Dus ik stel idd voor dat de moderators ff hun ondemocratisch gezag uit de kast halen en Meneertje-weet-het-beter bannen ...

    En VatoLoco, probeer eens verder te kijken/denken dan je neus lang is. (Ik ga hier geen hints geven) maar ik vrees ervoor dat je het zelf niet kunt beseffen dat je geen enkel goed argument hebt om op te staan.

    Nuja, ik vind het voor zulke mensen zielig dat ze nooit zullen beseffen hoe stom ze zijn.
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Het edge forum bestaat niet meer, en op het rllmukforum (onofficiele edge forum, met zo'n beetje alle oud edgeforum members) mag gewoon vrij gesproken worden over chips.
    Simpelweg omdat een modchip je in staat stelt om gigantisch veel toffe dingen te doen met je xbox, náást het spelen van gekopieerde spellen. Dat al die mogelijkheden hier genegeerd worden is dan ook echt debiel.
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    nou ze zeggen niet iligaal maar @home heeft toch echt zo'n reclame (gehad) MAAR er zijn klachten over geweest dus moestie weer weg ofzo :confused:)
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed hij gaat nu wel dicht. Het is weer leuk geweest.

    Discussies over het beleid moeten gewoon kunnen vind ik, helaas mondde deze uit in een akelig laag niveau.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat je je mening geeft is prima, maar hou je taalgebruik een beetje netjes aub.
    Iedereen download wel eens iets, maar dat wil niet zeggen dat we dat hier gaan bespreken. Fijn dat je een chip hebt of wilt en dat je illegale games speelt, maar dat mag je voor je houden. Wil je over illegale dingen praten, dan ga je naar een ander forum waar het wel toegestaan is. Er moeten simpelweg grenzen gelegd worden.

    edit: ow, Ocrist had hem al dichtgegooid :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina