1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hoe Duur Live?

Discussie in 'Games' gestart door sven1989, 19 sep 2004.

  1. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    En daarom post je nog een DERDE keer? ;)

    Hier is een link naar die aanbieding van Nedgame:

    http://www.nedgame.com/html/shared/...it=&range=&bak=1&sysidswitch=48&uit=&gamesid=

    Je ziet nu alleen niet de rest van de site erbij, dus je zult toch even via "xbox"->"accesoires"->"live+mechassault" moeten klikken..

    Bij play.com krijg je voor 63,99 euro splinter cell pandora tomorrow met een live kit erbij:
    http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=186339&id=0&adudisc=y&cpage=1&Cur=258
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  2. !xboxgamer!

    !xboxgamer! Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wanneer moet je je nou eigenlijk registreren met je creditcard, in de winkel als je het pakket gaat kopen of moet je je creditcardnummer invoeren als je xbox-live gaat installeren???
    En hoe duur is het aanvragen van een creditcard eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  3. fetEX

    fetEX Guest

    replay den-bosch starter kitje en mechassault voor 25 euro's
    en dan 60 euro per jaar.
    advies koop 2 starter kitjes!! _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2004
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor CC moet je minimaal 18 jaar zijn en de prijs van een CC varieerd per bank.

    Als je op je Xbox Live hebt geinstalleerd, en je wilt aanmelden, dan dien je een cc nummer in te typen.
     
  5. fetEX

    fetEX Guest

    nee hoor om live te hebben moet je 13 zijn , maar dan moeten je ouders wel een credit card hebben .
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    denken jullie dat dergelijke aanbiedingen (splintercell en xboxlive) ook gaan starten voor halo2 wanneer deze uit komt. Dan loopt ongeveer mijn abbo af....dus dat zou wel mooi uitkomen als ik m zo kan verlengen.

    edit: Wat ik dus ff HELEMAAL NIET SNAP...een xbox communicator kost 29,95 en een starterskit (1 jaar live +demoshit+ COMMUNICATOR) kost ook 29,95) :confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  7. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    jah, die 30 euro is wel een aanbieding, de officiele prijs is 60
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    is idd heel wazig, is niet echt aan aanbieding hoor maar is een speciaal pack, volgens mij niet helemaal bestemd voor de verkoop of iets dergelijks aangezien het ook niet in de meeste winkels te vinden is, maar profiteer er maar gewon van! ;)
    En of er ook iets komt met halo2? Geen idee, waarschijnlijk zit daar gewoon een TRIAL kaartje bij, er zal ook wel een xbox-halo2 pack komen maar denk niet op een echt live starterskit-halo2 maar ja...halo2 moet toch een titel zijn die live een nieuwe boost moet geven dus een echt gek idee zal het niet zijn.
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel aanvraag voor eigen CC...
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    en dan moet je idd 18 zijn...
     
  11. GeNoMe

    GeNoMe Who's the boss bitch

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    die starterkit voor 30 euro met mechassault erbij is niet voor 12 maanden japies :confused:, je krijgt daar 3 maanden live bij in plaats van 12.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    :eek: dat is waar ... die zou er ook komen
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb dit pakket bij nedgame besteld en is voor 12 maanden hoor.
    Het is gewoon de starterkit + headset + mechassault.
     
  14. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de zekerheid kan je het even vragen bij Nedgame voordat je bestelt, maar volgens mij is die vraag al eens eerder gesteld en was het ook gewoon 12 maanden.

    Een creditcard krijg je meestal niet zomaar. Je moet een vast inkomen hebben om er een te kunnen krijgen. Bij VISA en Mastercard is dat iig zo. Meestal kost zo'n ding iets van 20 euro per jaar. Het lijkt me misschien makkelijker als je ouders zo'n ding nemen. Het is makkelijker met internetaankopen en alles wat je koopt is gelijk 3 maanden verzekerd.
    VISA heeft de beste voorwaarden, bij een verkeerde afschrijving heeft de winkel namelijk de bewijsplicht. Je krijgt dus gelijk je geld terug en daarna gaan ze het uitzoeken. Bij Mastercard moet jij zelf maar bewijzen dat het niet klopt. American Express wordt maar weinig geaccepteerd, dus die lijkt me niet handig, alleen als je hem puur voor Xbox LIVE gebruikt, hoe de voorwaarden daarvan zijn weet ik niet.
    Ik heb zelf VISA. Wanneer ik iets koop wordt dat aan het eind van de maand automatisch afgeschreven van m'n bankrekening. Je moet echter wel opletten, want als je banksaldo niet toereikend is voor de afschrijving, wordt het openstaande creditcardsaldo gelijk een soort lening met een behoorlijke rente. Ze moeten ergens hun geld aan verdienen natuurlijk...
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    das onzin. Wel natuurlijk als je direct naar mastercard gaat. Maar bij de rabobank krijgt iedere halvezool een creditcard als hij/zij dat wilt. Ik ben een student en geloof me mn saldo heeft op die rekening nooit echt geschittert. Wel kreeg ik een creditcard terwijl ik hier nieteens op zat te wachten. Kost iets van 6 euro per kwartaal. Maar als je een raborekening hebt dan kun je m echt wel ophalen hoor.

    ga gewoon naar je eigen bank, die hebben deals met creditcardbedrijven als visa en mastercard. Iid moet het geld worden terugverdiend...bij mij gokken ze er denk ik op dat ik later centjes voor ze ga verdienen ofzo..
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  16. FabianNL

    FabianNL Guest

    ik heb hem bij nedgame gekocht omdat ik hem wilde verlengen, heb code dus ingevoerd en dan staat er dat de betaal wijze per jaar is en daaronder:
    already paid
    dus volgend jaar is al betaald oftewel gewoon 12 maanden...
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik VISA aanvroeg was een voorwaarde dat je inkomen had. De limiet werd vastgesteld op basis van je salaris. Ik ken ook iemand die een VISA aan wilde vragen maar die niet kreeg omdat hij geen inkomen had op dat moment. Dat hij verder geld zat heeft maakt ze niet uit. Een goede tip om eens bij de bank zelf te gaan vragen dan als die wat soepeler zijn!

    Ze verdienen ook aan de provisie die op alles zit wat je ermee koopt, die schijnt best nog wel hoog te zijn in verhouding.
     
  18. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, hallo jij bent student, dhuh die krijgen nog al veel van de bank.
    Als je geen student bent moet je een vast inkomen hebben en dan kost z'n kaart gewoon 18 eurie per jaar ook al doe je dat via de ABN, SNS en of RABO je kan ook een VISA van ANWB pakken die kosten maar 11 eurie per jaar.
    En waarom kiezen ze bij Microsoft voor een creditcard? omdat 99% van alle trans-acties via het web/net met Credit card wordt gedaan logies.

    Plus je kunt zelfs je creditcard afstellen hoe jij dat wil b.v. maar een limiet van 100 eurie per maand of dat het rechtstreeks van je bank rekening af gaat na betaling of de maand er na voor al dit soort vragen kan je beter even bij je bank langs gaan.

    Dus als student zijnde heb je meer profijt en enkele grotere schulden na je studie LOL
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  19. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    jah mooi enso mar die starters kit bij nedgames is dus uitverkocht! weet iemand nog een andere betrouwbare site?
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    misschien heeft bol.com hem ondertussen weer? :confused:
     

Deel Deze Pagina