ik moet zeggen dat die een beetje te uitgebreid is geworden. Hij loopt nu nog te zeuren over firewall en activex-control ofzo. Ik wil gewoon een windows, geen windows superdeduper if you get my point. Stoort me wel.
Heb gisteren W2000 in mijn Notebook vervangen door XP SP2. Hier ben ik ook geen problemen tegen gekomen. Alleen werd mijn interne modem niet herkend door XP , maar dit werd weer netjes opgelost door Microsoft Update.
deze week sp2 geïnstalleerd, duurde voor mijn gevoel niet eens zo verschrikkelijk lang...kwartiertje of zo terwijl ik helemaal niet zo'n snelle verbinding en computer heb....alles werkt tot nu toe goed, ik heb alleen de beveiliging van de virusscanner van windows zelf uitgezet, omdat aangegeven werd dat deze niet gemonitord kan worden. Het activeX gebeuren heb ik zelf even aangepast in de browser bij: tools>internet options>security>custom. Hier kun je aanvinken wat je wilt dat de comp doet als er AciveX gebruikt wordt, dus of je het laat prompten of automatisch laat doen of uitzetten. Voor de rest heb ik geen enkel probleem...
Goeiemorgen, m'n P4 3.2 Ghz is veranderd in een slak... Ik hoop dat dat nog wat bijtrekt, anders gooi ik SP2 er zo weer af.
pff, wat een gezeik zeg, als je op een download link klikt, "weet u het zeker? er kan een risico blablabala" istie eindelijk klaar: "weet u zeker dat u wilt openen? risico hier, risico daar"
Ik heb ook iets moois: Dat beveilings status programma herkent mij virus scanner wel: kaspersky maar weet de status er niet van dus vind hij het maar onveiling En dat mag ik elke keer aanhoren dat ik mijn pc opstart... Plus dat rode schildje staat niet goed, dan wil je toch wel weer dat het groen is
Je kunt toch aanvinken dat je zelf controleerd, dan gaat het schildje weg, bij mij althans. Ik ben een viruscanner totaalweigeraar.
voor mij werkt hij ook heel goed, loopt heel soepel en een aantal foutmeldingen die ik normaal krijg zijn verdwenen... mooi dus
Oh ja, Merci! Ik heb nu zelf controleren en nu is het schildje indd weg maar heb nu 2x groen 1x geel Maar ja is beter dan een rode erbij he Thnx
Mijn P4 2,8 Ghz loopt nog steeds super! Helemaal geen problemen ondervonden met SP2. Popup killer werkt ook heel goed! Nopez, no problems here!
Ik heb gister SP2 binnen gekregen op CD maar als ik hem installeer kan ik niet meer in de profielen van deze pc komen. Ik heb hem in veilige modus weer teruggebracht naar SP1. Hebben nog meer mensen dit probleem???
Wat is nou het verschil tussen SP1 en SP2 check het hier: http://www.short-media.com/review.php?r=265 Greetz Martini
Zo loopt hij bij mij al vanaf de installatie! Nog geen enkel probleem ondervonden met SP2. Het scheelt dat k 'm op een vrij verse PC heb geinstalleerd. We hadden de pc nog maar 2 weken dus hij was nog vrij vers, stond nog niet veel op. Dus dat scheelt natuurlijk ook wel...
Hmm zo te zien ben ik de enige die ut er net afpleurt heel mn pc von ik maar sloom doen (naja het inet gebeuren) pages duurde eeuwen om te laden en DC++ was ook vet vaag bezig naja nu doet alles ut weer dus vage shit