Bittorrent

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 20 sep 2004.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Bittorent kan als het goed is niet op 2 verschillende pc's tegelijk aanstaan.
    Jullie hebben waarschijnlijk allebei dezelfde poorten. Die kunnen niet alletweek tegelijkertijd bezet worden. Hier ook gehad.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

dat bedoel ik niet

je moet helemaal niet rechterklik---> opslaan als doen, hierdoor gaat het fout, ik zei dat je een GOED torrent bestand moet hebben dus 1tje waarvan je al iets gedownload hebt, als je dan op dat bestandtje (wat dus al op je pc staat!!!!!!) rechterklik------>>>> openen met----->>> ander programma---->> zoeken naar azureus of bittorent v3 of ABC
    dan opent bittorent v3 ALLE bestanden automatisch
    (kan ook azureus zijn of wat dan ook als een torrent download programma hem maar opent)

als je dan een torrent ziet: GEWOON KLIKKEN niet rechtermuisknop ofzo
    gewoon klikken dan downt ie hem in een tijdelijke map en in mijn geval werkte mijn bittorent weer goed

3. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook al met beide pc apart gebrobeerd

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Zie mn eerste post.....Dat is wat ik krijg als ik op een torrent link druk. Als ik m niet save as met mn rechtermuis komt zelfs het begin al niet op mn harddisc. Misschien dat er in de internetinstellingen van SP2 iets is ingesteld waardoor de firewall m niet doorlaat ofzo???

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat gebeurt er precies als je op een torrent klikt?

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dan krijg ik dus de volgende pagina voor mn neus:

dus er wordt geen torrent client gestart zoals normaal bij mij torrent v3.4.1 werd opgestart. Dit was na sp2 installatie dat ik dit opmerkte..

7. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    bittorrent werkt wel...maar ik kom altijd automatisch bij bovengenoemde pagina...dus geen enkel programma schijnt te worden opgestart. Ik denk echt dat er een internetinstelling bij SP2 fout zit bij mij waardoor connectie ofzo niet mogelijk is.

Deel Deze Pagina