De Xbox 2, wie schaft hem aan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 15 sep 2004.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop m denk pas als me vrienden m ook kopen en als ie 300 euro of lager is

2. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga zeker geen Xbox2 of PS3 bij de launch kopen, eerst maar een paar maandjes wachten totdat de topgames uit zijn gekomen en belangrijker nog de prijs al flink gezakt is.. Het backwards compartibale zijn van spellen vindt ik eigenlijk niet zo boeiend, de eerste weken speel je de oude games nog maar daarna zal het verschil waarschijnlijk zo groot zijn dat je ze amper nog speelt.. Dat was bij de PS1 naar PS2 toch ook het geval..

Welke van de 2 ik ga kopen hangt ook een beetje af van het moment, alleen denk ik dat het de Xbox gaat worden omdat de grote meute al voor de PS gaat..

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik koop hem niet bij de launch maar pas als ie ongeveer €25 kost.Ik ben namelijk niet een die-hard gamer en heb voor die paar uurtjes die ik achter mijn xbox zit geen €400 over

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    €25, lol dan kan je heel lang wachten:+.

5. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ligt voor mij helemaal aan de capaciteiten van het ding. Als ie echt heel goed is met hele goede spellen koop ik hem misschien bij de launch.

Als ie niet backwards compatible is wacht ik denk sowieso een jaartje totdat ie wat in prijs gezakt is. Het hangt natuurlijk ook af van mijn financiële situatie bij de launch :+

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry hoor, maar dit begrijp ik dus niet. Je kiest een console toch op basis van z'n huidige en toekomstig spellenaanbod, prestaties, extra functies e.d., maar toch niet om wat de "grote meute" doet? Het doet me een beetje denken aan de huidige discussie waarin sommigen beweren dat iemand die een PS2 koopt, maar een mainstream meelopertje is en wie een Xbox koopt een echte hardcore gamer zou zijn. Wat een onzin :)

Wat betreft de huidige generatie consoles heb ik ze uiteindelijk allemaal gekocht omdat ze ieder bepaalde games hebben die ik perse wilde spelen. De PS2 was echter de enige die ik destijds bij de launch heb gekocht (rond de 1100 ouderwetse guldentjes), maar dat was ook niet meer dan logisch. De andere consoles waren toen immers nog niet in zicht en het was toch een flinke stap vooruit van de PS1 naar de PS2. Ook was het verdomd leuk om vrienden jaloers te maken met m'n verhalen over de pracht en praal van de games die ik al speelde terwijl zij nog met die "ouderwetse" games bezig waren :+
    Toen de Xbox uiteindelijk uitkwam moest deze zich ook eerst nog maar eens bewijzen als blijvertje op de markt en ik heb dan ook eerst maar eens de kat uit de boom gekeken alvorens ik hem aanschafte. Uiteindelijk heb ik er geen spijt van gekregen en ik kijk dan ook zeer uit naar z'n opvolger. De GameCube is voor mij echter een console om erbij te hebben en niet echt een absolute musthave, ondanks een aantal ijzersterke titels. Met zijn opvolger zal het waarschijnlijk niet anders zijn.

Of ik uiteindelijk de aankomende next gen consoles gelijk bij de launch zal kopen ligt maar net aan het prijskaartje, de games, de onderlinge verschillen en het aanbod aan games op de huidige consoles. Mocht deze immers nog voldoen dan hoef ik eigenlijk ook weer niet meteen over te stappen op de nieuwe generatie. Maar misschien hebben ze ook wel weer bepaalde launch titels die zo goed zijn dat je ze als gamer wel meteen moet hebben. Kortom twijfels, twijfels en nog eens twijfels. Maar weet je wat, we zien het wel als het eenmaal zover is :)

Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  7. Rupac

Rupac Back in the days....

Leuk Bevonden:
    0
    als ie maar niet zo ontiegelijk duur word koop ik um wel

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    maybe, ligt eraan.. zit er geheugen in (soort hardeschijf ofzo) ja of nee,
    hoeveel controller poorts, online mogenlijkheden ingebouwt ja/nee

dat soort dingen wil ik eerst weten./.

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan al 19, mn interesse voor games daalt nu al, laat staan als de xbox 2 uitkomt :confused:. Nee ik laat het maar bij de Xbox 1.

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    najah zolang live blijft bestaan en de zelfde type games uitkomen is de xbox2 weeer mijn keus

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hier hetzelfde verhaal. Al ben ik dan 18.

12. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm... mischien ook wel een ps3 ik denk dat de ps3 mijn nieuwe held wordt

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik ga hem niet al snel kopen hoor.
    hij is dan nog duur enzo.
    maar komen er dan minder titels voor de xbox zoals het ook is gebeurt bij de psx en gameboy color?

14. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ps 3 wordt denk ik ook mn 1ste, die power van dat apparaat is gruwelijk!Daar kunnen de Revo en de Xenon niet tegen op.

15. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ps3 en geen xbox 2 :mad:

16. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga denk ik voor de PS3, vanwege de vele RPG's,Anime gebaseerde games en veel andere spellen zoals Pro Evolution (al komt deze nu op Xbox). PS3 Wordt het gewoon zonder verder te kijken :p

17. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat veel van die RPG's nog altijd alleen in t japans zijn..maar voor mij word ook PS3. Gaat gewoon veel betere spellen krijgen (denk ik).

18. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat xbox2 betere games zal krijgen en natuurlijk een veel betere online ondersteuning en betere support/helpdesk/service. Dus ik ga zeker voor xbox 2. Als blijkt dat ps3 echt 100x sneller wordt dan de huidige pc`s (dit zeiden ze ook bij ps2 lol,lol) dan koop ik ps3 misschien als die 150 euro kost.

19. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 zal waarschijnlijk weer een breder aanbod krijgen, dan de Xbox 2 (op FPS en Race gebied na). Xbox 2 zal op het online gebied heersen. Al zal Sony wel met ongeveer hetzelfde komen. En dan is LIVE ook niet meer speciaal. De grafische kaart van de Xbox 2 is al bijna klaar en is zeker niet slecht. Die van de PS3 zal nog wat langer in ontwikkeling zijn. Ik verwacht dus dat de PS3 grafisch beter presteert. Tecmo vooral Team Ninja zal dan overstappen naar de PS3. De Xbox 2 komt eerder en zal waarschijnlijk nog wel DOA4 krijgen. De PS3 krijgt een update daarvan DOA4 Hardcore.

20. darkninja

darkninja registered user

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox2 of ps3 ligt aan de spellen
    Eerst even wachten tot ze in ieder geval wat goedkoper zijn

Deel Deze Pagina