Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoorde van iemand dat je na het uitspelen niet verder kan spelen, klopt dit ?
    Want vorige week riep ieder1 hier op het forum dat je na de eindbaas gewoon verder kunt gaan met je leven als semi-god.
     
  2. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet de eind credits laten lopen totdat ze afgelopen zijn, daarna kun je gewoon verder spelen.
     
  3. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, ik begon me al een beetje zorgen te maken namelijk :9
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Vandaag weer geen fable :mad::mad::mad:::mad::mad::mad:

    Wel dope dat je gewoon verder kan spelen _0_
     
  5. So1aris

    So1aris Headshooter

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel hebt uitgespeeld, en bijvoorbeeld heel goed bent, O-) wordt je dan, als je iedereen in elk dorp doodt, weer heel slecht met hoorntjes }:] ?

    :D Als ik het spel heb uitgespeeld, ga ik wel iedereen doden ofzo, dan ben je tenminste ff bezig... }:] _0/
     
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de game hebt uitgespeeld en je wilt graag iedereen vermoorden dan kan dat natuurlijk. Je uiterlijk verandert vanzelfsprekend ook gewoon mee.
    Ik weet wel dat als ik de game heb uitgespeeld ik lekker creatief ga doen in mijn moordmethodes}:]. Dat wordt een dooie boel in Albion (check die woordspeling)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ow je hebt zeker wel statestieken, als je veel pijl en boog gebruikt krijg je meer punter voor skill en als je vaak je magic gebruikt krijg je will punten, daarvan kan je weer je eigenschappen upgraden zoals nieuwe magic (hogere levels betekent dus dat je meer punten nodig bent)
     
  8. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er statistieken in zitten. Dat bedoel ik juist met hoe het had kunnen zijn. De bedoeling was dat Fable geen statistieken zou hebben omdat alles realtime aan je personage veranderde zonder dat je ook maar een puntje uit zou hoeven delen. Dat is dus nu geschrapt en dus heb je nu wel statistieken. Mij kan dat niet zo heel veel schelen, maar mensen die daar op rekenden kunnen Fable weleens een teleurstelling vinden.
     
  9. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag vandaag gewoon iemand uit mijn friendlist fable spelen.
    En ut is een nederlander maar hoe the ++ kan dat is ie al ergens uit ofzo?
     
  10. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Illegaal of geimporteerd...who knows..
     
  11. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Alles veranderd automatisch, het is nog wel zoals ze hadden beloofd maar je kan in de statistieken zien hoe het is veranderd. Het is dus niet zo dat je zelf ergens een puntje bij moet doen want dat gebeurd automatisch.

    Ga je veel tillen dan word je vanzelf sterker en kan je in de statistieken zien dat je meer strength hebt.

    Ga je veel magie gebruiken wordt je er beter in en dat kan je ook weer in de stats zien etc etc.

    Het enigste dat je hoeft te doen is spelen zoals je wilt en je hoeft je geen zorgen te maken over de stats. Dat is gewoon een hulpmiddel om te zien waar je goed in bent en wat je nog omhoog zou kunnen schroeven.

    @Ghost14, er zijn mensen die het spel uit Canada over hebben laten komen. Met sommige spellen die NTSC zijn is het mogelijk om ze op een PAL systeem te spelen.
     
  12. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ja snap ik, maar hij het geen ntcs xbox.
    Maarja wel rlx om ff de eerste gozer met fable online te zien : D
     
  13. XeoN

    XeoN Guest

    Haa lekker de achste binnen. :)
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Uhhhhh even tellen, oja nog 17 dagen te gaan.:)
     
  15. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    na lang wachten werdt de release datum weet niet hoe vaak verzet,
    na nog langer wachten was de release datum dan eindelijk daar,
    na nog een paar dagen wachten was daar dan eindelijk het moment waar ik al zolang op heb gewacht.

    Ik heb Fable

    Edit door mod Rinus: Kijk in de sticky of in dit draadje en je komt erachter dat er niks over Fable wordt vermeld totdat de game in de nederlandse schappen ligt.

    Jammer genoeg moet jij nu lijden onder de vele mensen met een kopie

    *to be continued (ga nu eten :p )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2004
  16. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je statistieken wel zelf bewerken als je goeie stats wil hebben. Als je iemand verslaat krijg je expirience points die je gebruikt om je statestieken aan te passen.

    Maar je kunt inderdaad ook wel skills krijgen door bepaalde dingen te doen maar dat gaat te langzaam...
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22

    Nou dan doe je aardig wat fout als je zelf je statestieken niet gaat veranderen. dat betekent dat je gewoon niet een level omhoog gaat!.

    Je moet teruggaan naar een bepaald punt en daar kan je je statestieken bewerken door nieuwe eigenschappen van je behaalde punten te "kopen" of om dingen up tegraden.
     
  18. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable wordt het bruutste spel ooit:kan niet wachten totdat ie uitkomt. Gewoon het hele idee erachter van je character zo aanpasssen als je wilt, vink prachtig.
     
  19. morph

    morph Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou alleen even zeggen dat Fable echt een superverslavend spel is. maakt alle verwachtingen meer dan waar. bijna alles is perfect aan deze game. ik zal weer verder
     
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Vandaag nog niet binnengekomen:mad::mad::mad::mad::mad::
    Hopen morgen maar :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina