1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mooie Layout Xboxworld

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WarriorSan, 21 sep 2004.

  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is vast vaker gezegd maar wou toch even mededelen dat ik deze layout (Star Wars Battlefront) erg geslaagd vind. Ik kijk bijna dagelijks op xboxworld.nl en moet toch zeggen dat de Layouts (of liever gezegd de thema's van bepaalde spellen) ik vaak erg geslaagd vind. Ik ken persoonlijk geen andere site die zo vaak van uiterlijk veranderd. Wie van xboxworld is er op het idee gekomen en wie houd zich bezig met de layout (design, ect.) en welk cms word er voor gebruikt?
     
  2. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Mirik (Kobold) maakt de designs en het CMS is door mij gemaakt en speciaal voor Xboxworld geschreven.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik vind sommige echt lelijk maar deze is nu je het zegt warrior erg geslaagd
    ik kijk er alleen nooit echt goed naar :p
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze om eerlijk te zijn niet altijd even mooi, maar ik vind deze erg geslaagd. Mooiste tot nu toe :)
     
  5. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    CMS zelf gemaakt..mijn complimenten en kobold voor de design _O_
     
  6. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep deze layout is erg cool star wars batlefront rules ik ga hem van de week halen.:)
     
  7. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen wat cms is? en idd de site is ''geslaagd'' om iedereen maar letterlijk na te praten :+
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de Red Dead Revolver layout 't best geslaagd! Deze is OK. Is niet zo veel mee te doen helaas.
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    CMS staat voor Content Management System, een manier om makkelijk websites bij te houden, te veranderen en te updaten zonder daarvoor de broncode van de website te hoeven veranderen. Ideaal voor bijvoorbeeld nieuwssystemen, weblogs en in dit geval om de opmaak te veranderen :)
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het altijd erg mooi dat er een thema is voor een bepaalde game waar jullie dan speciaal info enzo over geven.
    Kijk al uit naar de Halo 2 layout :D
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    gamer.nl veranderd ook vaak hoor :p maarjah ziet er vet uit de layout idd :D
     
  12. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Die was ook erg geslaagd
     
  13. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind deze ook wel mooi :) -Ondanks dat ik niet echt iets heb met star wars & co.

    kutgw (keep up the good work) Carlson and Peeters chapter 10 -4 (a-la beyond good and evil :eek:)
     
  14. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er ook me eens, soms is de frontpage door de lay-out nogal lelijk, maar dit is de mooiste tot nu toe, keep it up ;)
     
  15. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    XBW heeft m.i. een zeer mooie layout. Ik kan me het eigenlijk niet voorstellen dat sommige de vorige layout mooier vonden. Dat was zo standaard, deze echter, mijn complimenten! Site is snel, geen foutjes (behalve 1 link in het menu, xboxlive ofzo) etc.
     
  16. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis de lay van vroegah :mad:. Ik vind deze nog steeds ugly! Sorry, maar vroegah was alles beter!
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, vroeger konden mensen nog een beetje normaal praten :{
     
  18. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent grappig Undergrounder :{

    @femmerink mijn god, he is back. :)

    ook nog maar even ontopic reactie plaatsen:
    Ik vind deze layout idd 1 van de beste tot nu toe. Misschien is het leuk om elke user z'n eigen skin te kunnen laten kiezen in zijn profiel zodat hij een bepaalde skin als default skin heeft.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind de layout van XBW strak en .... lekker groen :cool:
     
  20. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze is zekker ergg cool gedaan boys and girls
     

Deel Deze Pagina