virusscanner

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xlord, 21 sep 2004.

1. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een virusscanner maar als hij een virus vind kan ik er nix mee, is dit bij alle virusscanners zo?
    hoort hij een virus tegen te houden of te verwijderen?
    die ik heb doet geen van bijde hij laat ze binnen en ik kan ze vinden in me pc met die scanner maar verder kan ik er nix mee doen.

voor de gene die willen weten wat voor scanner ik heb:
    panda anti virus

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een virus scanner zoekt scanner en lost de problemen op, door een bestand te repareren of te verwijderen. Ken personelijk Panda anti virus niet maar het lijkt me wel dat je daar een optie hebt om te verwijderen.

3. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hele programma al af gezocht maar kan nix vinden, enige dat er staat is virus info en dan komik op een site met info over andere virussen dan die ik heb dus daar schiet ik ook nix mee op.

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    symantec heeft ook van die verwijdertools... Je moet ff kijken hoe dat virus heet en dan moet je naar www.symantec.nl > downloads en dan iets van verwijdertools.

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt het Full dus niet een trial die dan zegt van ja er is een virus maar wil je hem verwijderen dan moet je je versie upgraden naar full? Maar misschien doet ie het automatisch? of als je het afsluit en daarna weer scant dan staat dat virus er weer? kan je anders een screenshot maken van wat er staat als hij er eentje vind?

6. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal hem nog een keer laten scannen en er dan een screen van maken.
    ja het is de full versie en me ma moest geld betalen voor dat ding dus het is niet een vage crappy ding van internet.

7. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weetje hoe vaag, ik heb net laten scannen en hij kon nix vinden. dit is de eerste keer dat hij nix vind na dat ik hem voor de 2de keer laat scannen.
    ik laat hem nu voor de 3de keer scannen en als hij nu weer nix vind heeft hij ze blijkbaar automatiche verwijderd ofzo iets in die buurt want ik heb echt nix aan geklikt over verwijderen.

hij heeft nix gevonden bij die 3de scan dus ik denk dat ze er nu af zijn of ze worden gewoon niet meer gevonden door scanner maar ik hoop het 1ste.

bedankt voor jullie hulp

Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  8. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Panda verwijdert de virussen zodra ie er een detecteert, dus er is niks mis met je virusscanner... :)

Is trouwens vrij gewoon tegenwoordig, alleen kun je het bij de meeste virusscanners handmatig instellen.

9. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouja gelukkig werkt hij nu, vorige keer zat me pc onder de virussen en elke keer als ik ging scannen vond hij ze weer op nieuw, had dan zeker iets op pc staan die de virussen elke keer opnieuw er opzette of zo.
    maarja tnx voor jullie hulp.

Deel Deze Pagina