Hey, Heb gister avond Service Pack 2 voor WindowsXP geinstaleerd en toen deed internet het plotseling niet meer Nadat ik hem eraf had gegooid deed alles het in 1x weer perfect. Weet iemand waar die aan ligt? Gr Dirk
Heb de pc wel 3x herstart en ik gebruik Zonealarm en gebruikte dus die van Windows die bij Service Pack2 zit..
Ja dan weet je de reden natuurlijk al he.. Das duidelijk lijkt mij, de firewall van windows is behoorlijk strikt en zwaar qua systeembelasting. Twee redenen waarom ik ook de ZoneAlarm firewall gebruik. Waarschijnlijk staan de instellingen van de Windows firewall vrij strikt en dien je die iets bij te stellen, als je die wil blijven gebruiken. En anders ServicePack 2 installeren en de firewall uitschakelen. Dat zou het op moeten lossen. _0/
met service pack2 instaleert die ook een proggie die moet je deleten ben alleen de naam ervan vergeten want had het zelfde prob
Zit je computer in een (draadloos) netwerk? Ik had namelijk ook geen internet meer, en moest alles handmatig instellen. Alle ip-adressen behalve 127.0.0 worden genegeerd. Er komt een patch uit binnenkort die dat verhelpt, maar handmatig instelling is ook een mogelijkheid. Tenminste, in mijn situatie heeft het geholpen .
gewoon niet instaleren die zooi, veel handiger zitten mij voorlopig nog te veel haken en ogen aan, wacht nog wel ff lekker...
keb gehoord dat een er een heleboel probleemen komen als je service pack 2 instaleerd heel veel progjes en heel veel spellen werken ni meer
Ja net als FabianNL wacht ik mooi tot dat er een versie komt waaraan alles verholpen is Zo nodig is het toch nog niet.
Ik ben echt nog geen 1 probleem tegengekomen nadat ik Service Pack 2 heb gedownload! Hij loopt nog gewoon perfect, maar heb ik wel een vraagje. Als ik eerst m'n pc opstarte zag ik als bootscherm WINDOWS XP HOME en dan natuurlijk dat balkje eronder met die blokjes die voorbijschieten. Nu staat er alleen nog maar Windows XP (+ natuurlijk dat balkje), dat Home is dus weg. Is dit bij iedereen zo?
gwoon nog ff wachten service pack 2, vooral mensen die via ICS op Live of XBC zitten. in SP2 zit namelijk die strictere firewall, en die is niet makkelijk te forwarden. je pc deed het zonder SP2 toch goed...dan maakt t ook nx uit of hem wel of niet erop hebt staan.
Ah, jij gaat naar de winkel en koop hem legaal voor een euro of 200? Om vervolgens allemaal gezeik te krijgen? _0/ _0/ _0/
ja maar het feit dat er zo trots gezegd wordt dat je illegale versie hebt...das helemaal niet relevant voor t onderwerp.