Halo ultimate cheating

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martini, 21 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    als je niets nuttigs te melden hebt hou je bek dan dicht.

ik weet wel dat je heel simpel met rbs kunt cheaten met bepaalde snipers...kun je door muren heen zoomen. Erg wack, maar wel heel flau...

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je originele bios overschrijven met een gehackte bios valt ook onder modden (softmod) een modchip is een hardmod.

Dus als je nu nog beweert dat je het kan zonder je xbox te modden, dan zou ik graag weten hoe want er is namelijk geen manier waarop het kan zonder 1 van deze 2. Dat komt omdat je een gemodde xbe file moet opstarten. Dan heb je de optie in Halo om uit bepaalde hacks te kiezen (door de 2 thumbstick tegelijk in te drukken). Die hacks kan je dan aan of uitzetten.

3. B-man

B-man I am Sancho

Leuk Bevonden:
    1
    of de gene die geen zin hebben om veel te veel geld te betalen

4. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Back ontoppic anyone?:) Anders gaat ie wel dicht omdat jullie het over modden gaat hebben:mad:... DIT GAAT OVER HALO!!!:D

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Hey Martini, het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je het spel verziekt :{
    Als je glitches gaat zoeken dan zoek je infeite gewoon de programmers fouten op, best lame.
    En ik denk dat je gewoon goede sites kent met glitches die je zo nadoet, zou me ook niet verbazen als het een amerikaans site is 8)

6. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, warom wordt deze gast nou weer zo op z'n neus getikt? Hij vertelt ons gewoon over hoe hij glitches probeert te vinden-> een zielege/lame cheater? Hij verziekt het spel? 8) This is so COMPLETELY superficial. Niet zo zeuren ppl :)

Ik zou nou ook wel eens willen weten hoe je dat deed martini, komop.

Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  7. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje zeikende mod-wannabees moraalridders hier zeg...

8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Idd.

9. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    oke ff offtopic: ik kom op school vallen 1e 2 uur uit!!! gvd!
    Nu moest ik door deze regen weer terug naar huis!!! gvd!

en nu weer ontopic: Hij heeft gewoon zin om ff te fucken met halo that's it!
    Als je er iets tegen hebt ga dan niet opeens over modden over je xbox!
    Wil namelijk best wat plaatjes zien:p En houdt gewoon dat woordje modden erbuiten...
    Thank You!

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    blablabla...*modblaaa*

martini, kom op met die foto's en uitleg! kben errug benieuwd!

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dit spelpersonage wisselen is niet een glitch, ik bedoel, dan zou ik toch na 2 jaar spelen op een ongemodde xbox daar toch wel es tegenaan gelopen zijn?
    volgens mij kan dat, zoals Wixx al zei, alleen maar op een gemodde Xbox.
    En dat is lame.

12. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    1 dood aan gemodde xboxen
    2 dit is toch niet echt cheaten? ik bedoel andere personage is niet zo belangrijk...als je onsterfelijk en onzichbaar bent en meer als 2 wapens kan dragen dat is cheaten :mad:

13. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    precies, geef ons wat links dan hoe je het zou moeten doen dan, dan stopt het gelul ook weer over gemodde xbox'en enzo

14. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geduld is een schone zaak :9

15. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk vind ik dat MOD's dit soort threads ook moet sluiten. Ik bedoel als je een post maakt met: Ik heb als de tweede eindbaas van Ninja Gaiden gespeeld vet kewl man ik roel 8)

En zonder er op z'n minst bij te vertellen hoe je het hebt gedaan is gewoon een nutteloze post.

16. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit kan ook helemaal niet. En je zou dei wraith ook helemaal nie goed kunnen besturen omdat hij helemaal niet goed ontwikkeld is en niet bedoeld is om in plaats te nemen. Mag jij mij vertellen hoe je erin kan zitten. Dit kan namelijk pas vanaf halo2. Dus jij mag mij vertellen hoe jij in iets kunt rijden terwijl de software daar helemaal niet voor aanwezig is. Zelf geschreven zekker. lamlul

17. SMoOthSEr

SMoOthSEr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF Offtopic: Ik wordt moe van al deze wannabe's mods, wat bemoeien jullie je met het wel of niet sluiten van topics, als het onderwerp je niet aanstaat sluit je gewoon je venster!!!!!!!!!!
    En ik wordt ook moe van al die schijnheiligen die maar blijven zeuren dat modden niet mag, de meeste van jullie hebben bijna je hele harde schijf met gedownloade liedjes (en dat mag cker wel???), kijk ik ben het er ook niet echt meej eens om te modden, maar om nou Floris de grote moraalridder uittehangen is gewoon overdreven cker omdat het ondwerp niet eens over modden ging maar om cheaten!!!

Ontoppic: laat dan die foto's zien :D

18. tom_klp

tom_klp Sarcasm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, wat hij zegt kan gewoon wel hoor, je hebt er wel een gemodde xbox voor nodig trouwens. Ik heb ook ff de gemodde multiplayer geprobeerd (Halo NMP), daar heb je ook die alien tank in een bloodgulch waar het sneeuwt en nog een hoop onzin, leuk voor even, maar het gaat echt vervelen na een tijdje. :)

Echt cheaten is het niet trouwens, het is gewoon grappig en het gaat nergens over, ik ben meer tegen glass walls ofzo, dat vind ik echt triest.

Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  19. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    @Smoother: Onderwerp staat me wel aan maar de post is nutteloos,

@The rest: Het is trouwens wel mogelijk om een Banshee te besturen zonder te hacken ofzo. Ik heb het zelf gedaan er zijn namelijk een paar levels waar elites op de wacht staan en niet in hun banshee zitten (ja ik bedoel banshee en niet ghost) je moet gewoon met een rocket launcher op de banshee schieten zo dat deze omvalt en dan gaat de elite er niet in zitten. Daarna kill je de elites en pak je de banshee. Een van de levels waar het kan is dat sneeuw level met al die bruggen waar je moet oversteken (sorry weet de naam niet meer te lang geen HALO gespeeld) en in het tweede level HALO kan het ook, dus na dat je uit het ruimteschip bent (Alleen moet je het in het tweede level met granaten doen hebt namelijk geen rocket launcher).

Zie je ik post er tenminste bij hoe het moet.

20. tom_klp

tom_klp Sarcasm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier om het besturen van een alien tank en bandshee in de multi/player, natuurlijk kan je de Bandshee in de single player gebruiken.. :confused: :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina