Ik zag het zojuist ook ja. De site vermeld de game als zijnde 'aanwezig'. Ben benieuwd of men inderdaad al over de game beschikt, of dat dit simpelweg niks betekent. Zou wel mooi zijn, voor het weekend knallen kan ik eindelijk mijn xbl accountje weer eens gebruiken...na motogp2 nooit meer gedaan...
Het spel bij GCshop is gewoon uit de pre-order gehaald, dat gebeurt altijd vlak voordat de game uitkomt. Het zou kunnen, kijk vanavond maar naar je orderstatus, dan weet je zeker of ze hem al binnenhebben ofniet. Laten we hopen van wel natuurljik
Pre-order doen de meesten omdat dat zo snel moet zijn. Ik ben niets anders gewend om gewoon mijn vaste gameshop te bellen en daar dan meestal aantal dagen voor de officele release mijn game te kunnen ophalen Dus Dimension Plus HAIL to you all
@titan1980: ik pre-order niet omdat het sneller is, maar omdat het goedkoper is. Scheelt je al gauw 10 a 15 euro per game, en dat ik hem dan 1 a 2 dagen later krijg, tja daar kan ik wel mee leven
Bij mij is hij ook verzonden sexy maar ben beetje ziekjes dus hoop dat ik morgen wel een beetje kan spelen.
w00t, ben vanmiddag in een tussenuurtje ff naar de stad gereden om de trilogie op DVD te kopen en nu heb ik em eindelijk . *Gaat kijken...
Hier in Den Haag is Star Wars - Battlefront inmiddels ook verkrijgbaar bij de Media Markt... Ik heb hem net binnen, ga hem zo effe uitproberen... *)
Ik haat jullie!!!! Ik hoop dat hij morgen ook klaarligt bij de Free Record Shop hier in België, in ons armzalig landje, in dit armzalige stadje... Zo ja Zo nee *primitieve comunicatie*
Ik kom net uit de MM in Zwolle en daar lag hij ook.. prijs heb ik niet opgelet en ik heb 'm ook niet gekocht. Heb wel de TRILOGY DVD set net gekocht..... Lijkt heel wat de box... maar het is allemaal cheap ass spul. Hopen dat de beelden wat mooier zijn.