WHAHAH DIT IS LACHEN!!! Er lopen hier een stel aapachtigen en als je bij ze in de buurt komt gaan ze als een gek dansen en rare sprongentjes maken. Maar goed, ik kan wel blijven lullen steeds, want ik kan geen moment ik het spel lopen zonder dat ik niet iets boeiends tegen kom. K ga weer spelen mzzls
neej tot nu toe heb ik geen last van framedrops (of vertragingen ofzo). Sorry, die eigenwil valt wat tegen als je er langer naar kijkt. De dino's lopen vooral een beetje rond, slopen wat bomen ( wat jij ook kan doen) en drinken en eten wat. AI is dus aardig.
Ik nu nog maar 4 wapens. Wel leuk, maar niet denderend. Ik heb een stok met punten, een GEWONE oude houten kruisboog, een ZOOM kruisboog ( erg handig voor headshot) een een gewone gun. maar ik ga nu ECHT spelen. mzzls
Ik MOET echt nog even iets zeggen ( ik word gek van mijzelf, en volgens mij gooi ik zometeen de comp uit het raam, en vraag ik of mijn moeder mij wil opsluiten in mijn kamer ) maar DIT moet ik nog even kwijt: HET GELUID IS PRACHTICH!!! Je hoort echt de vogels en die planten ritselen, de dino's lopen, en het water ruisen. De muziek is ook heeeel mooi en spannend. En nog een x, omdat ik zo anthausiast ben en ik gewoon niet kan laten om alle coole dingen te zegen: DIE VREDIGE DINO's ZIJN ZOOO VET!! ik kwam net boven op een hoge berg, zie ik daar allemaal vogels vliegen, echt prachtig. ik kon het alleen niet laten om er een paar naarbeneden te schieten om ze te zien vallen.
Ik heb bijna de hele dag alle websites bijgehouden, maar heb toch deze keer effe misgegrepen... Meestal heb ik een game meteen bij de release... Heb 'm ook deze keer een keertje niet gereserveerd, maar ja, het is zo morgen en dan hebb-ik-'m ook!
K heb net gevlogen!!!! Gaaf is dat. Het is gewoon net starwars in de prehistorie!!!! De besturing is alleen wat wennen, want de dino doet niet de heletijd wat jij wil.
Vraagje: Ik lees net in een review dat het op- en af-klimmen van ladders in Turok nou niet erg goed gaat... Is dat waar? Kijk, ik koop 'm toch morgen op koopzondag, maar ben gewoon benieuwd of dat klopt, vandaar de vraag...
veel mensen vinden dat het spel niet erg goed is. misschien komt het omdat ze het met Halo vergelijken. maarre ik moet weer wachten tot maandag
. Ik koop Turok aleen maar als het vet hoge cijfers krijgt en dat het een lange speelduur heeft, want oals HALO dat zuigt dat je net bezig bent en hem al hebt uitgepseeld.. €lp
Ik heb turok vandaag gekocht, en het spel is super vet!!!!!!!!! grafisch is ie heel erg mooi, en de speelbaarheid is ook perfect (vind ik).........dus gewoon kopen die hap!!!!!!!!!!!
cool ik ga ook mmisschien halen kunnen jullie wat links geven van turok waar de review van het spel is besproken
er zitten alleen soms wat kleine foutjes in, zoals dat je niet makkenlijk boven water kan komen, en sommige dino's gaan DOOR je heen.
Ik heb een kleinbuget wegens het feit dat ik 3 consoles te voeden heb...(Dc,Xbox,Gamecube).. Dus moet echt een topper zijn of ik hem wel wil kopen.. Want de 13 kom RE uit en die wil ik ook heel graag hebben en zo te zien schijnt Turok een leuke game te zijn .. Nu heb ik een Vraag zijn er ook Bots in Multiplayer??? Zo ja dan haal ik hem overmorgen