[Halo] Uit Blood Gulch komen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tijmen, 27 jun 2004.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Probleem is dat je niet kan uitleggen hoe het moet omdat je een preciese lijn moet volgen je moet echt een filmpje ervan zien om het te snappen.Xenon laat ook niks meer van zich horen dus als iemand anders op xbc het kan pm me maar ik show het graag..

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik heb een filmpje gezien, maar het lukt me niet. Ik kan zeg maar dat schuine heuveltje op, en dan een heel stuk naar boven. Maar als ik dan naar rechts wil(ik houd a ingedrukt) dan val ik weer naar beneden. Best frustrerend eigenlijk.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het ook heel vaak geprobeerd maar het is mij ook nog niet gelukt, soms ga je wel langzaam op die muur omhoog maar als je dan naar rechts gaat val je alsnog. en dat is zeker frustrerend :p

4. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    week lang oefenen k kan eht nu in 1 keer en geloof me eht is best wel handig

BUT!! geloof me eht kost veel moeite om d eplek te vinden en hoe ej eht moet doen!! eht is echt moeilijk , k kan eht helaas nie uitleggen hoe eht meot . jullie beste optie is eht kijken van eht filmpje

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik kon in het begin helemaal niet, zelfs dat strafen was kut maar nu kan ik na max 3 pogingen bij de sniper tower zijn, best makkelijk eigenlijk als je het eenmaal beheerst

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    IDD, dat wat jij nu beschrijft, dat gebeurd bij mij echt exact. In plaats van dat je nou een banshee in die level kan gebruiken :+

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook geprobeert om met een ghost uit blood gulsh te komen. Maar die wand beklimmen is echt onmogelijk. Ik kom maar tot de helft en dan val ik weer naar beneden. Maarja, ik heb het toch niet nodig, ik win toch altijd van mijn vrienden:+. Of ik dat nou met een sniper boven het level iedereen neerschiet, of met een pistol op de grond, dat maakt niks uit.

8. [SSS]Whisp

[SSS]Whisp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd :p

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kun je ons geen tips geven? :)

10. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hm moet eigenlijk foto maken, maar waar je nar boven gaat, op de bodem daarvan moet je beginenn(niet dat heuvelrtje recht dus)
    Je gooit een plasma ertegen
    je houd a in en richt helemaal naar boven, en dan moet je het juist moment vinden om naar rechts te gaan..

11. XeoN

XeoN Guest

Nog nooit gelukt met zo'n ghost.
    Binnekort ff proberen. :)

12. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    je kunt ook via de wand naast het grotje (met die grote steen ervoor) omhoog te komen.. *heb je wel 2 ghosts nodig mja het gaat om het er komen hè ;)*

dan ga je dus rechts langs die grot met die steen ervoor. daar zoek je het minst steile stuk uit.. daar plant je een ghost met zn "staart" naar boven en zodat hij een soort schansje vormt..
    dan kom je aan met een 2e ghost recht over de andere ghost..
    *het kan zonder a inhouden maar met is makkelijker.. owja niet de meteen al inhouden want dan raak je de andere ghost te veel..*\
    waarschijnlijk lukt het niet meteen maar na een paar keer moet het toch lukken..

owja na elke poging moet je ff de liggende ghost rechtzetten.. :)

veel suc6 ;)

edit:
    nog een manier!

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    die nog een manier is bij mij gelukt :)

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb die "nog een manier" geprobeert, maar het lukt me de hele tijd net niet. Ik weet eigenlijk ook niet echt waarneer je nou op A moet drukken.

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als je bij het filmpje goed kijkt zie je een donker streepje op de plek waar hij erop gaat. Ga precies op dezelfde plek (je ziet ook als je goed kijkt een streepje) erop maar wel net voor de berg op A drukken en dat gewoon inhouden en rechtdoor drukken (geen bochten). En dan ben je erop en moet je nog even een kleine bocht maken bij het spitse punt en je vliegt in de lucht.

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zal het toch nog een keer uitproberen. Bedankt voor de verduidelijking.

17. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie de foto nie...

18. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vet filmpje *) _O_

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    uuhm dat klopt die foto (upgeload) waar die op staat heeft die foto eraf gehaald..

ik ken je hem ook niet meer geven via een pm omdat ik geen internet meer heb om mijn pc...maar het is bij die plek bij die basis waar je heel hoog kunt gaan, beetje moeilijk tevertellen..srry dat ik je niet meer kan laten zien (mijn foto) trouwens weet iemand nou al een id om der op tekomen mij lukt het nog steeds niet :mad:

trouwens in 343 guilty spark druk tijdens het laden en het filmpje heletijd op L (linkertricker) granaten werpen heletijd op drukken (heen en weer bewegen) en je vlieg met het vliegtuigje helemaal over de level heen...als je land moet je ff een stukje lopen en je ziet wapens uitzichzelf schieten 8)

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja heb ik ook alleens gedaan wel lollig. Ze zeiden dat het niet kon met co-op maar dat kan dus wel.

Deel Deze Pagina