agressive inline

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle1988, 30 aug 2002.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er gasten die agressive inline al hebbuh??
    en kunnen die mij vertellen of je daar ook opdrachten hebt of alleen maar punten halen.:confused:

2. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem een paar dagen en je hebt challenges en per challange krijg je 1 of 2 punten en met die punten kan je een een nieuw level openen

3. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem, pas een paar uurtjes gespeeld. Er zijn idd challenges maar die zijn (voor mij tenminste) in het begin veel te moeilijk...heb eerst de tutorial gedaan ben nu bezig met level 1.

4. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok thnx dus je moet ook gewoon letters pakken ofzo iets
    net als bij thps

5. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel dingen die je kunt pakken. Bijv. een icon die je juice meter grote maakt...

6. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las hier al dat het eigelijk gewoon TonyHawk is alleen dan wat groter een uitgebreider?

Ik ga hem morgen kopen, maar twijvel nog een beetje over de graphix, want op de pics op inet ziet het er niet echt spectaculair uit. Uiteraard is het onder het gamen altijd anders, maar toch.

7. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me het is zeker niet lelijk en super uitgebreid. Vind het vooral lachen dat je een stang kunt vastpakken en er omheen kunt zwaaien, das echt lol :)

8. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zit nu even te kijken bij welke winkel ik hem zal kopen, maar kan hem nergens vinden!

Niet op de site van Freerecordshop, niet op de site van dixons, niet op de site van theMusicstore, niet op de site van bart-smit :'-(
    Ik wil morgen natuulijk niet in de winkel staan dat ze hem nog niet hebben! Waar hebben jullie hem gekocht?

9. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Intertoys :)

10. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    replay.nl hier in barneveld hadden ze hem ook nergens en het spel is precies zoals thps ook met een revert en een manual

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als 2 snowboard games een tailgrab hebben dan hoeven ze toch ook niet op elkaar te lijken?? :confused:
    Wat een revert is bij inline skaten weet ik niet maar manuallen is gewoon een truukje dat je zowel bij skateboarden als bij inline skaten kan doen, en dat zegt dus helemaal niet dat de games op elkaar lijken ofzo... ]:-

12. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan speelt het toch wel hetzelfde:confused: en een revert kan je niet met een tailgrab vergelijken want een revert verandert de hele gameplay en een tailgrab niet echt

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    hmmmz tsja zoals ik al zei wat een revert is weet ik niet maar in élke snowboard game moet je:
    - springen
    - draaien
    - grabben
    - grinden
    en toch kan je van SSX Tricky en Amped niet zeggen dat ze op elkaar lijken. Ik vind dat dat hier ook geld, je kan niet zeggen dat AI een THPS ripoff is omdat er een zelfde spel-element in zit.

14. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet weet wat een revert is moet je niet zo reageren want een revert is een compleet gameplay element zodat je tricks aan elkaar kan knopen. maar AI heeft ook een special meter (thps ook en die begon ermee) en nog een paar van die dingen maar dat is niet slecht maar juist goed want dan ben je snel gewend aan de gameplay. maar ik zou toch graag meer nieuwe dingen willen zien zoals de actie knop en zulke dingen

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet wat een revert is in THPS en ik maak zelf wel uit hoe ik reageer.
    En ik blijf bij m'n standpunt dat 1 overeenkomstig gameplay element 2 games niet bijna hetzelfde maken.

16. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je dat:p

17. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat THPS3 het zelfde speelt als AI heeft AI nog nooit gespeeld. En een revert bij AI heb je niet eens. Om stunts aan elkaar te koppelen moet je achteruit rijden als je weer in een pipe komt en daarna manualen.

18. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja een chess slide ofzo maar die is precies hetzelfde als een revert

19. Neejoh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag gekocht :) Eerst langs de Dixons, daar hadden ze hem niet. Toen naar de Musicstore, waar ze -welgeteld- wel 7 spellen hadden. Dus door naar de Freerecord shop: uitverkocht. Dusssss......... Gelukkig hadden ze hem bij de Bart-Smit wel :)

Spel rules, dat zeker weten! Niet zo goed als Tony, maar toch een zeer leuke game! Ik vind er alleen wat minder actie in zitten als bij Tony. Al is de muziek wel weer top! :p

20. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    muziek is wel cool alleen het geluid wat die skater maakt vind ik irri

Deel Deze Pagina