Star Wars:Battlefront

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JT Chinaski, 22 sep 2004.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    IGN vind de xbox versie de ebste want ze geven de xbox verse een 8.5 en de PC versie een 7.5
     
  2. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar misschien is dat een ander team van reviewers, dus kan je de scores niet echt vergelijken he!
    Maar van mij krijgt ie veel punten hoor!
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou de xboxversie ook hoger geven, denk ik
     
  4. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Khoop dat ik em morge ook binnen krijg!!
     
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk een keer een shooter die beter op de console is dan op de PC... datzie je niet vaak *)
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik verwacht hem ook vandaag, en heb gelukkig vrije dag, eerst ff missie spelen en dan lekker op live :9
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand 60 euro over?
     
  8. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil in punten verklaring.

    het verschil in punten heeft zeer weinig tot niks te maken met het verschil in kwaliteit van de spellen. De PC versie is absoluut gezien misschien nog wel beter (iig mooier).

    Waar het wel om gaat is dat Battlefront op de PC amper vernieuwend is, op de xbox (en andere consoles) is de game dat wel.
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel trouwens of ik deze game ga kopen. Op de PU gameplay zag het spel er wel heel gaaf uit overigens.
     
  10. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    PC versie lijkt me alleen maar goed als je de duurste PC in huis hebt.
     
  11. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Man dit spel is echt wel mooi, vooral op live is leuk lekker in die voertuigen zitten
    goed spel _O_
     
  12. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um vanmorgen ook meegenomen, en ik vind um VET :)
    Alleen bij het joinen van friends loopt de xbox vast.
     
  13. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb em nog steeds nie gekregen van gcshop(komt de bestelling van gcshop met de post of apart?)
     
  14. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    zover ik weet is zijn de pakketjes van gcshop altijd opgestuurd met de post :)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe net binnen ... I am back on Live!
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Iemand die wat uitgebreide Live! ervaringen met de rest van het forum wilt delen? Hoe speelt het spel met véél man zonder lag bijv? Kan je echt die epische battles naspelen? etc, etc.. :)
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    KUTTTT!!!

    tot nu toe niet echt vet, tvalt me tegen.
    constant lag, zelfs in mijn eigen server krijg ik een icoontje datk steeds gedisconnect wordt. tot nu toe nog weinig mensen op Live...
    de battles zelf zijn wel druk, en erg chaotisch...maar dat komt ook omdat ik nu RTCW gewend ben...

    achja, tzal nog wel ebter worden.



    edit: dat kut komt er een beetje overdreven uit, tis wela ardig...maar niet zo super als verwacht.
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Beetje info? DAt kan :).

    Gisteren een 1 1/2 uur op live gespeeld en heb gemengde gevoelens. De game begint vrij snel te laggen met meerdere mensen, het optimatch systeem werkt (nog) niet naar behoren. Ook heb ik twee vastlopers gehad...

    Een patch zou dus niet misstaan (en de eerste geruchten zijn er dan ook). De game zelf bied mij wat ik ervan verwachtte. Maps die qua grootte gelijk of groter zijn dan bijvoorbeeld ghost recon, de grootsten zijn ongeveer 15 vierkante mijl! Battles met live-gamers en bots, totaal 200 geeft genoeg manschappen voor een leuke veldslag, maar is niet te groot zodat je elke keer uren bezig bent. Het aantal bots kan je online zelf instellen, maar voor mij hoe meer hoe beter, raak ik ook nog eens iets :).

    Zelf ben ik niet echt een starwars fan, maar een glimlach kon ik niet onderdrukken nadat ik Samual L. ben tegengekomen en ben afgeschoten door Luke S. De maps die ik heb gespeeld boden veel variatie, van nauwe stedelijke gebieden tot open velden. De AI vind ik niet heel slecht, er moeten ten slotte wel 2 x 200 mannen rondlopen, een hele boel. De AI in de steden vind ik zelfs wel redelijk goed, ben al een paar maal in een fuik gelokt.

    Dedicated servers waren er gister nog niet en ik heb max met 6 mensen gespeeld. Dus die ben ik weinig tegengekomen, maar met weinig mensen en veel bots is het toch erg leuk. Redelijk wat taktiek en niet alleen rondrennen als een Rambo.

    Ondanks mijn twijfels vooraf denk ik dat ik deze game de komende tijd veel live speel :). Een patch mag wel...
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm.. Dus als je met zoveel bots rondloopt, is het eigenlijk meer een gevecht tussen bots dan tussen jou en andere livegamers? Of heb je iets te zeggen over die bots?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    de bots zijn niet zo goed...tenminste, toen ik net speelde.
    maar het gaat er natuurlijk niet om dat de bots een veldslag winnen, maar de live-gamers. dit is wel goed ingesteld.

    de AI is ook wel goed, dacht een base makkelijk over te nemen, stappen er 4 bots vanachter pilaren vandan...ja toen wask dus dood.
     

Deel Deze Pagina