Een paar vragen--> -Waarvoor heb ik die sterren nodig? -Hoe kan ik verkeer trafic veranderen? -En wat moet ik doen om meer upgrades te krijgen? PS.*-'k Eb het ma. gekocht
Die sterren zijn een multiplier. Hoe meer sterren je heb dus hoe meer punten je krijgt. En met die punten unlock je b.v. een paar auto's, vinyls etc. In single player mode kan je bij mijn weten niets veranderen aan de hoeveelheid verkeer. In MP kan dat wel. Upgrades unlock je door te spelen. Visuele upgrades (op vinyls etc na) unlocken vanzelf op een bepaald moment. Dus race X unlocked b.v. spoilers en XX unlocked rims.. Dit geldt ook voor performance upgrades. Helaas heb je daar zelf weinig tot geen invloed op.
Heb 't al 2x uigespeeld... Maar nu zit ik met een probleem-->ik zie andere auto's met "gewone" vintyls (of hoe moet je dat schrijven) die in rood,groen,blauw gekleurd zijn en zo....dus-->hoe kan ik ze van kleur laten veranderen??
waar je vynels (stickers ) kan plaatsen op je auto...zie menu en dan waar je kiest wat voor sticker (zie 4 van die menutje, je ken ja 4 verschillende vynils der op doen (op je auto)) daar moet je op X drukken en zie het je ken nu je vynils kleuren trouwens ik heb ook 2 keer uitgespeeld 1ste keer op easy (in 1 weekend uitgspeeld ) en de 2de keer op Meduim...nu alleen nog ff op hard(moeilijk man )
pff w8 op NFSU2 dit spel hebben ze een beetje afgeraffeld vind ik persoonlijk. maar wat ik gelezen heb over NFSU2 pfoe et word een zeer belovend spel