[XOne] Xbox Live Community

Discussie in 'Games' gestart door Bowromir, 23 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowromir

Bowromir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Gasten.

Ik ben me een beetje aan het verdiepen in het Xbox Live gebeuren, en ik vroeg me af of er naast de activiteiten van MicroSoft wel iets gebeurd op het gebied van evenementen als Ladders, Leagues en Tournooien voor clans en gewone gamers? Weet iemand daar iets van, en zoja waar zijn ze te vinden ?

Alvast bedankt gasten *)

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    www.xboxchallenge.nl zijn veel challenges van geweest, laatste was met top spin en pgr2 ;) Was top 8 ik bij top spin challenge, rsc2 gewonnen, wel leuk. vraag me af wanneer weer zoiets komt, hoop iets met FIFA.

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en als het zo ver is dan wordt het tijd voor deze jongen om eens iets te laten horen van zich zelf. :D

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het komt er nu allemaal aan :) ... met de komst van Xbox Live 3.0 kan je daadwerkleijk competities gaan houden ...

5. Bowromir

Bowromir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben enkele maanden bezig met een website gericht op online gamen op de consoles. Leagues, Ladders, Clanmanagement en Tournooien voor populaire Xbox en PS2 games zijn in mijn ogen echt nodig om het online gamen op de console te laten groeien, en die zullen dus ook allemaal op de website die ik voor ogen heb verschijnen. Ik ben zelf al vanaf het begin een fanatiek online gamer, en vind dat zowel Sony als Microsoft flink wat dingen laat liggen op het gebied van evenementen rondom hun service. Microsoft doet dan zo nu en dan nog wel eens wat, maar ook op het gebied van communitys moeten console gamers het maar doen met Xbox World en voor de PS2 sites als P2G. Qlans (sitenaam) word een website die clans en gewone spelers de mogelijkheid geeft op hun clan te beheren, mee te doen aan evenementen en natuurlijk met elkaar te discussieren. De evenementen zullen zoveel mogelijk gesponsord gaan worden, en zijn er ook prijzen beschikbaar. De release staat geplanned op 1 November en vanaf 1 Oktober staat er een trailer op qlans.nl en qlans.co.uk. We zijn nog opzoek naar mensen die geinteresseerd zijn in het beheren van evenementen zoals de Halo League en andere Xbox Live events.

Ook willen we graag samenwerken met de grootste onafhankelijke gamesites voor consoles namelijk P2G en XboxWorld voor oa nieuwsberichten. P2G heeft al toegezegd een newsfeed te gaan leveren, en hopelijk doet XboxWorld ook mee, en word iedereen er beter van

stuur ff een mailtje naar bowromir@gmail.com als je interesse hebt :D

ps: hoop niet dat dit onder reclame maken valt.. zoja.. excuse me ;) *)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    damm Loopt deze thread uit op spam <zucht>

Voor iemand die geen community activiteiten heeft heb je een grote ambitie ... maar ja dit valt echt onder reclame .... |:-

Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  7. Bowromir

Bowromir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spam ?? Vond t toch een behoorlijk lange post :'-(

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja laten we dit maar niet verder gaan voortzetten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina