Nog altijd niet Mensen keb et geprobeerd om eruit te komen in die hoek daar waar et nogal donker is...ik kom tot die zwart vlek op de rots mor dan zak ek weer wat dus verschrikkelijk klote is plz help me!
kheb 't filmpje bekeken en geprobeerd, maar het lukt me nog altijd niet ik zak na een stukje weer omlaag.
Mij lukt het maar niet kheb dat filmpje bekeken enzo maar ik geraak tot juistniet boven bij die donkerre zwarte vlek op de rotsen en dan val ik weernor beneden....
het lukt me maar niet ik heb het filmpje bekenen enzo en kheb het geprobeert maar ik kom maar tot juist niet boven bij die donkere zwarte vlek op de rotsen...op dat filmpje lijkt hetz gemakkelijk
Het is me gelukt een keer, daarna lukt het niet meer. Ik dacht, ik ga proberen om daar te komen, lukt het mij, pak ik een sniper en probeer het weer. En wat denk je, het lukt niet meer.
Fucked up man, geen enkele werkt bij mij En je moet toch gewoon stilstaan vlak voor die berg, dan a drukken, en gewoon recht naar boven sturen? Ik kom heel soms net bij die richel, maar dan zak ik alweer naar beneden
mij is het gelukt bij die donkere plek, en het lukt echt heel goed hoor k kan et nu in een keer. maar bij die sniperrots kom ik ook nooit
ik heb hem ook net gezien en ik ga het zo ook ff proberen..maar waar is die plek? van dat flimpje tis in BG maar in welke basis? en welke rots
Mja ik haal het dus steeds net niet Ik word er gek van. Ik kom vaak net bij die richel, en dan zak ik weer naar beneden... Aaargh!