Telegraaf fuckt met Xbox...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gerbo, 18 feb 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    je hoort ons niet zeggen dat xdome sucks.. het was een grapje! gewoon van vechten met xdome, afgeleid uit het opzetten van een knokploeg tegen de telegraaf. je moet toch wel tegen een klein geintje kunnen? tis niet zo dat je niks kunt terugzeggen ofzo. En hoe goed ik ook zoek.. ik zie echt nergens een post die jullie site afkraakt, het enigste was dat grapje van de crew maar je ziet toch zelf ook wel dat dat grappig is? staat een ;) bij..

2. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
  3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik dacht aan xdome ja, grapje maken tegen wie wij als xbw konden gaan vechten met de zogenoemde knokloeg.. dan kom ik toch als eerste uit bij onze directe concurenten

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik zie niet echt dat het is bedoeld om xdome af te kraken, alleen om te zeggen dat wouter dus ziet dat mensen eerst bij ons proberen en dan bij jullie worden aangenomen omdat wij al genoeg hebben. er staat ook dat hij het grappig vind, meer niet.. verder zie ik dat er jullie succes wordt gewenst en dan gaat het topic alweer over iets anders..

5. Xdome Master

Xdome Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht...
    hij snapt het ook echt niet...

6. Xdome Master

Xdome Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga mijn tijd aan deze zielige kill niet besteden dus ik ga
    mzlz

7. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    eindeloze discussie....ik ga pitten...morgen maar weer verder met praten...laterz!!!

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    mzzls..

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben even paar uurtjes weg en wat gebeurt er allemaal?

Jimmy, Word jij nou zo boos om een grapje?

Jij beoordeelt en maakt iemand belachelijk die toevallig, deze hele site handmatig gemaakt heeft, dit is een buitengewoon intelligente en aardige jongeman die jij niet kent.

Ik wil alleen maar even zeggen dat ik deze reactie, en al je andere reacties erg ongepast vind.

Dit gaat niet om concurentie, er is plaats genoeg voor 10 Nederlandse Xbox websites.

Wij zijn allemaal vrijwilligers en doen ins best om deeze site leuk te houden voor onze bezoekers.
    We kunnen niet meer doen dan ons best,

De manier waarop jullie hier onprofessioneel op reageren doet mij denken dat jullie zelf niet ouder zijn dan 12.

Stelletje Kleuter Harry Potters.

Succes met jullie site, het gaat de goede kant op en ik hoop dat jullie groter en succesvol worden maar als dit forum jullie niet bevalt, niemand dwingt je om hier te zijn.

Dit houd nu op. CLOSED.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hehe even voor de Xdome mensen die hier langskomen

Wij zijn vorige maand benadert door DGnet (Lees=Jaap en Marvin) om Xdome.nl te komen vervangen aangezien de prestaties ver onder nul waren. Wij hebben dit afgeslagen :)

Xdome.nl zou dan compleet weg zijn

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    LOL :) net ff topic doorgelezen, de enige die n beetje op harry potter lijkt is Ugamer }:]

jammer dat de Xdome ventjes nu niet meer kunnen reageren op wat ik hier boven heb gezet :)

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    LoL! als ik mijn haar normaal heb misschien wel :+
    Maarja dit was dus leuk gister avond :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina