Games slecht beoordeeld volgens jou?!?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door woolyonline, 23 sep 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    De bedoeling van deze tread is dat je een game post waarvan jij vind dat deze onterecht is beoordeeld. Krijgt driver bijvoorbeeld een 3 en jij vind dit toch een goede game, en dus een onterecht cijfer heeft gekregen zeg dit dan maar wel met goed argumenten dus niet: Driver is wel cool. Let ook op waarom dit spel slecht is beoordeeld, dus ga niet zeggen dat de driver gameplay vet mooi is terwijl het een laag cijfer kreeg om het beeld en geluid. Ga ook niet zeggen dat Splinter Cell: Pandora Tomorrow een half punt meer had moeten krijgen, het gaat hier om heel overduidelijke lage of juist te hoge cijfers. Vergelijk je mening over het spel met reviews uit xbm pu of van deze site. Zet ook de beoordeling erbij die jij hebt gelezen en geef commentaar op het commentaar.

greetz wooly

ps: Mijn game die ik onterecht vond worden beoordeeld post ik later
    ps2(nee niet die console) Moderators mogen de titel van de tread veranderen, ik kon namelijk niet goed zeggen wat ik bedoelde!

Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    goed id, maar volgens mij niet echt goeie afdeling :)

Hoe dan ook laat ik maar beginnen

op gamerankings.com ga ik wel vaker kijken om te zien of een game echt 'overall' goed gewaardeerd wordt (meestal kijk ik enkel op IGN/Gamespot, maar de laatste tijd steeds vaker op Gamerankings omdat ze daar echt precies kunnen zeggen wat IEDEREEn vindt)

Ik kan me zo snel niet echt een 'ondergewaardeerd' of 'tehooggewaardeerd' spel verzinnen...

Ik kommer nog welles op terug

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Mortal kombat is echt een goed spel vind ik, maar hij werd niet echt goed beoordeeld. Het is echt een waardige opvolger van de vorige MK spellen.
    Goede characters, veel moves (vooral 3 fighting stances is echt goed bedacht + uitgewerkt), leuke arena's en het idee om voor koins te vechten is ook erg goed.

4. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was de beoordeling(cijfer)en wat zou jij het spel geven, waarop is het spel benadeeld en geef argumenten daartegen!

greetz wooly

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er was een game site (vooral ps2) die ninja gaiden een 6- had gegeven alleen maar vanwege de camera!!!
    En de grapich hadden ze een 7 gegeven.
    Sorry hoor maar bijna iedereen weet wel hoe goed die game is.
    Nu Vol.1 er is, is de camera ook veel beter.

Maar das mijn mening...

6. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Nu post ik mijn game maar eens waarvan ik denk dat het te laag beoordeeld is, namelijk nfs hot pursuit 2. Het kreeg het cijfer 5.7 volgens xbm 3 2002
    beeld 4
    geluis 7
    gameplay 7
    lange termijn 5

Teneerste het beeld, voor een game uit die tijd vind ik de grafics geen 4 waard, ik heb net het spel nog gespeeld om het te controleren en vond dit zeker een slecht beoordeeld punt, de grafics zijn geen 9 of 10 waard maar een 7 is toch zeker op zijn plaats. De auto's zien er fijn uit en er zit zelfs een mooie glans op. Het landschap is niet super maar het is een spel met vele kilometers track en duidelijk te veel werk op dit er super uit te laten zien, verder valt het niet tegen kwa grafics. Mijn beoordeling beeld zou zijn, 7.5/7+

Ten tweede het geluid, ik weet echt niet wat hier op tegen is maar ik vind het geluid toch zeker dik inorde, de soundtracks zijn mooi en passen erg bij het cruisin racen.
    Mijn beoordeling geluid zou zijn, 7.5/8-

Ten derde de gameplay, die verdient zeker geen 8 of 9 ik vind zelf de zeven goed op zijn plaats, en leuke racer die je nog tamelijk wat uren achter je xbox vasthoud, veel en uitdagende races, niet te snel alles geunlockt. De parkoursen vind xbm eentonig, hier heb ik totaal geen last van, veel en lange tracks die leuk zijn te bereiden, veel shortcuts die het leuk maken de racen nog sneller te proberen te rijden. Mijn beoordeling gameplay zou zeker niet hoger zijn, misschien nog net een 7+

Lange termijn, hier is niet veel over te zeggen, het is niet een spel wat je zo heel erg snel uitspeeld, de races zijn tamelijk uitdagend (dit zeg ik als redelijke racer die pgr2 op goud heeft uitgespeeld)en het duurt nog wel even voordat je alle tracks en cars hebt geunlockt, verder is het een leuke game om te herspelen. Mijn beoordeling lange termijn zou zijn, een ruime 6+/6.5

Dit alles zou overal een cijfer geven tussen de 7 en 7.5, dit vind ik een score die dit spel zeker verdient.

7. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij kun je dit soort 'problemen' gewoon posten onder de reviews bij reacties... Hoeft geen nieuwe thread voor te worden geopent!

8. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel een leuk onderwerp.
    Niet dat ik nu direkt commentaar op een review heb.
    Maar het zou zonde zijn als dit wordt gesloten.

9. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    ThanQ dendemen(buiging)
    En over wat silver bullit zei, het is niet perse een probleem, het gaat hier niet over alleen mijn spel wat onterecht beoordeeld is, het gaat over dat sommige spellen over het algemeen niet goed worden beoordeeld. Ik vraag hier alleen mensen die hun mening hier dan kwijt kunnen.

greetz wooly

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Verplaatst naar games forum (lijkt me logisch om hem daar te plaatsen en niet hier, toch?).

11. XeoN

XeoN Guest

Crimson Skies, de review in de PU zoog en was veel te kort.
    Is btw een toffe live game, maar wordt bijna niks over gezegd.
    Crimson verdiend van mij een hoger cijfer.

12. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Meest overgewaardeerde game van deze generatie: Prince of Persia Sands blablabla, op gamerankigns krijgt die een 9,3 gemiddeld ofzo, nog hoger dan Ninja Gaiden.

Naar mijn mening is Ninja Gaiden een vd beste spellen ooit, terwijl Prince of Persia gewoon niks voorstelt, de actie is gewoon nep, de camerstandpunten onhandig en irritant, de platformelementen zijn niet leuk en de gehele sfeer spreekt me gewoon niet aan, in verhouding zijn de oude Prince of persia's gewoon zoveel beter en zoveel leuker om te spelen.

Ook Gta vind ik niet leuk maar dat wordt een lang verhaal.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik vind Mortal Kombat:DA te slecht beoordeeld.Het is an welliswaar niet het beste deel uit de serie maar nog steeds een vermakelijke game en imho beter dan DoA3.

Ik verwacht dus ook veel van MK:Deception die denk ik wel stukken beter wordt dan DoAU(dat is mijn mening)

14. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind driv3r slecht beoordeeld, ik vind het een mooie game waar je veel fun mee kan beleven, ok buiten de auto om is het nie perfect. maar dan hoef je de hele game nog nie aftestraffen :+ ik vind het fijn dat je de sound de hele game kan horen, uit de auto is het niet goed afgemaakt, springen, lopen, alles loopt niet perfect. maar ja kan gewoon met wapens rond lopen, en auto's jatten. de slowmotion is best vet als je door modder heen rijd of zo, ik maak leuke filmpjes en kan je hard om lachen,je hebt genoeg landen, auto's, en missies. je komt overal, tot mijn schrik zag ik dat die opeens maar een 5 scorede bij pu en op xbw stond er slecht :{ ik vind voor de (ok xbm was goed gaf een 7½) maar ik vind dat xbw wel had kunnen zeggen; een uuh 6 á 7 en de pu ook.

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Shadow ops Red Mercury :p ik vind het meer waard dan een 6.nog wat van de PU...

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    IK vind Driv3r vaak veel te laag beoordeeld, het lijkt wel of er een anti-hype was. Alleen op wat bugs wordt gelijk het hele spel de grond in geboord. Ik vond het wel een stoer en spannend spel met een lekkere difficulty en mooie graphics.
    Verder zag ik net in de nieuwe NL xbox mag een paar cijfers waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gingen ;) , Outrun 2 een 6,5 met heel vaag commentaar erbij... Conflict vietnam ook een veel te laag cijfer (6,5), dat spel is echt zeer stoer, vooral met 4 player.

17. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen mensen graag argumenten, anders verandert dit in een opsomtopic met games die allemaal maar een half puntje meer verdienen of te veel hebben gekregen, en dat zijn veel games!

greetz wooly

18. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0

ondanks driver3 mij totaal niet aanspreekt ben ik wel met je eens dat sommige beoordelingen te laag zijn; outrun 2 bijv. 6,5!!?? kom nou, je gaat mij niet vertellen (een of ander blad dus) dat een arcade spel wat al bijna 10? 15? jaar het meest populaire, gekende race spel is zo laag word beoordeeld, het zegt meer iets over de persoon die hem beoordeeld en wat voor een uitgangs punt/standpunt ze hebben genomen...maar ja het is en blijft een persoonlijke kwestie (net zoals ik burnout 3 een bout spel vind...)

edit:

schiet mij ook te binnen dat eigenlijk alles draait om geld: spellen die enorm gehyped worden, daar kun je aan verdienen...en af en toe zit daar dan een echt goed spel bij, maar er zijn ook spellen die opeens uitkomen en dan heb je al een vooroordeel:
    ''ik heb hier nog nooit van gehoord?jij?nee! nou dan zal het wel niets zijn...''

zou mij ook niets verbazen als sommige spel maatschappijen geld togeven aan magazines/sponsors etc. met als wederdienst een positieve previeuw/revieuw.

ps: let niet op mn grammatica: ik had een 5.6 op school ...ooit....)

Deel Deze Pagina