Games met de hoogste replay waarde?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Camel, 23 sep 2004.

1. Camel

Camel think again...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af welke games, die onlangs zijn verschenen op de Xbox, volgens jullie eigen ervaringen de hoogste replay waarde hebben?

2. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch wel star wars Kotor omdat je zoveel verschillende manieren hebt om het spel uit te spelen. En natuurlijk halo, dat ik na ruim 2 jaar nog steeds wel eens speel.

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah, KotOR heeft zwaar goeie Replay waarde

Ook PGR2, die speel je echt ZWAAR lang, en dan hebje nog niet alles :)

uhm... DoA3 speelik kei vaak, maar dat is omdat ik (persoonlijk) het errruuuggg leuk vindt, sommigen vinden het na een tijdje saai, ik niet

Ninja Gaiden is ook wel leuk met Hurricane Pack enzo, maar op gegeven moment weetje het wel (bij mij isdat gelukkig nog niet)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb jet set radio future erg veel gespeeld. Ook PGR1 speel ik nog erg veel (alleen maar omdat ik mijn eigen muziek kan draaien tijdens het crushen) en nu ik xboxconnect heb speel ik ook weer halo :)

5. XeoN

XeoN Guest

Kotor, GTA III en GTA Vice City.
    En nog multiplayer games he. :)

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit een zogenaamd opsom topic is...

KOTOR niet omdat je het na de dark en light side wel gezien hebt.

de hele GTA serie heeft een superhoge replay waarde, en natuurlijk ook Halo dankzij de MP

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    phantasy star ongetwijfeld. die ben ik 30 keer overnieuw begonnen met min. 30 a 40 uur per character. (sommige characters 250 uur, sommige 3 uur maar 30 a 40 is het gemiddelde)

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij die van mij is dat tog PGR2.
    THUG heeft bij mij ook een heel hoge replay waarde, heb ik al zo vaak uitgespeeld en het blijft supervet. Ik speel het nu nog steeds bijna elke dag.

Dit kan een opsomtopic worden, dus moeten er wel argumenten bij.....

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Als je Xbox Live hebt. Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Ik heb de MP al bijna 200 uur gespeeld.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik vind ook dat GTA3&VC een zeer hoge replay waarde hebben:Je bent al een hele tijd bezig om de spellen voor 100% uit te spelen en dan kun je nog steeds "de straaten onveilig maken"

11. B-man

B-man I am Sancho

Leuk Bevonden:
    1
    Fable

12. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ssx3........dat spel heb ik een half jaar lang elke dag gespeeld, het speelt zo rustig en het ziet er mooi uit....geeft je echt het gevoel dat je de berg aankan }:]

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    tsja, replay en spelduur is niet hetzelfde. KOTOR heeft een lange speelduur, maar na Dark en Light speel je hem nooit meer. Ik tenminste.
    Halo daarentegen (gisteren Assault on the Control room en 343 Guilty Spark in een ruk doorgespeeld) speel ik nog steeds, na 2,5 jaar. Nog steeds ben ik verslaafd aan Halo..de sfeer, het verhaal, de Covenant, het sublieme 5.1 geluid. I love it!
    Burnout (2 en :cool: hebben ook een goede replay, 2 pakte iok ook steeds weer op, hoewel nu met zijn opvolger dat wel minder wordt ;)

andere spellen..tsja, GTA is na uitspelen niet meer zo interessant, rotzooi trappen gaat als snel vervelen. Amped 2 speel ik ook nog wel maar das omdat ik de bitch nog steeds niet heb uitgespeeld. RBS 3 is nog steeds leuk over Live, maar offline niet meer dus dat telt niet meer mee.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Aan dit soort reacties heeft niemand ook maar iets. Ten eerste ga je volledig op geruchten af aangezien Fable nog niet eens uit is, ten tweede heeft het roepen van alleen de naam van het spel totaal geen waarde. Vertel op z'n minst waarom dat spel zo'n hoge replay waarde heeft, dat is namelijk waar de threadstarter naar op zoek is.

Dus niet meer van dit soort loze posts a.u.b. maar inhoudelijk en beargumenteerb reageren bitte.

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Zeker weten Morrowind. De game heeft gewoon zóveel, dat kun je niet met een keer spelen allemaal ontdekken. Veel sub-quests, verborgen dungeons en ga zo maar door.

Verder haal ik NFS: Underground ook nog regelmatig uit de kast om je bak nog net iets vetter te maken dan hij al was.

16. twentysomething

twentysomething Trainspotter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de hoogste replay waarde gehaald worden door sportspellen. Met alle RPG's en FPS's komt er toch een einde aan. Met bv. Fifa, ssx3, of andere sportspellen zoals ijshockey, zijn de mogelijkheden het uitgebreidst!

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel Kotor zeggen, maar...
    Ik heb hem nog maar 1x uitgespeeld (ok, ben nu herbegonnen, maar is nu een jaar later)
    Zelf speel ik niet snel een game 2 keer uit. Halo aan de andere kant, zit ik al over de 6 keer of meer (wat veel is voor mij)
    Co-op geeft dus wel veel replay-waarde bij vind ik. Baldurs Gate spreekt me daarom ook wel aan om te gaan herspelen.

18. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij is de game met de hoogste replay PGR2, je blijft proberen tot je alles op platina haalt (en dat lukt me (gelukkig) niet) Ik heb er met dat spel echt heel veel uren opzitten, en ik heb nog geen eens live!

19. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel met de hoogste repley waarden vind ik wel Pokemon red/blue
    Seriues ik heb in totaal zoon beetje 250 uur pokemon zitten spelen
    maar das niet op de xbox.
    het spel met de beste replay waarden op de Xbox vind ik natuurlijk HALO!
    Keb het spel nu al 2 jaar ofzo en ik speel het nog steeds

20. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ja pokemon dat ken ik... pokemon ruby 200 uur...

Deel Deze Pagina