Zal ff wa leven in dit topic blasen?!?! Maar ff een vraagje weet iemand waar ik ergens een Ati Radeon 9800 kan kopen van rond de € 200,- Het liefst koop ik em in de winkel dus liever niet op het net
@ShinjiNL: Bij Mediamarkt heb je geloof ik voor E199,-een 9800 (pro?) 128 mb wel van een wat minder merk
Ik las laatst in een folder dat je bij een winkel (weet niet meer welke) een GeForce 6800 LE kon laten inbouwen voor 199,-
doe niet scraal geef er gewoon wat euros voor uit: ATI RADEON x800PRO heb je cker weten de beste kaart die je kan hebben DIABOLIC Gamer Amd 64 3400 box 2.4 ghz/512 kb Powercolor ATI RADEON x800PRO MSI K8 N Neo-Platinum Ed. nF3, Sp 754 2 x 512 Kingston PC3200 Western Digital SATA 250 GB / 7.200 2500JD 8MB NEC ND3500 16x +/-writer IDE/Bulk LiteOn 16x/48x IDE Retail FDD 3.5 Floppy 1.44 MB Samsung zwart Power Supply 350W ATX Enermax Logitech Cordless Desktop MX Creative Inspire T7900 7.1 MSI Bluetooth usb stick
Hoezo is die beter? gaat ongeveer gelijk op op dit moment is de 6800 meer in het licht je weet niet wat er later gebeurt en in somige dingen is de 6800 weer beter in en in somige dingen de 800pro visa versa :{
Waarom bestempel je in je vorige post dan de x800 Pro als dé beste kaart Beiden kaarten hebben zo hun voordelen en nadelen, prijs is nagenoeg hetzelfde en zo ook de prestaties. Beiden hebben nog wat ruimte voor prestatie verbeteringen d.m.v. de drivers. Ik denk ook dat Franko bewust voor de 9500/FX5700 kiest, omdat zijn budget niet meer toelaat.
X800Xt is altijd nog beter dan de Pro en de 6800 Ultra is gewoon sneller dan de X800XT (minimaal, maar toch...) > Zelf heb ik een X800XT, omdat Ati kaarten naar mijn mening gewoon stabieler zijn dan Geforcekaaten... (Mijn persoonlijke ervaring > beetje Ati-fanboy misschien ook )
Je moet de dingen niet te letterlijk nemen in het leven, anders ga je het nog zwaar krijgen verder in je leven
kijk jij hebt een 6800 kaart ik de ati 800 dus we zullen het nooit eens worden met elkaar, net zoiets als windows en linux. Je kan ook niet zeggen de 800 is beter want jij hebt de 6800 en visa versa. ps waarom wil je de amd 3800 als je een pentium systeem heb nu?
Ik heb een X800XT, ik zeg toch ook dat de 6800 Ultra grafisch betere prestaties haalt!? dus een beetje onzin wat je zegt!
Ik wil absoluut niet beweren dat een X800 Pro slechter/beter is als een 6800GT, en dat heb ik ook nergens gedaan Voordat ik een keuze had gemaakt, had ik het geluk om ze beiden te kunnen uitproberen. Met de GT had ik door brakke drivers veel problemen met stotteringen in games, en de X800 Pro liep als een zonnetje. Uiteindelijk ben ik toch voor de GT gegaan, al weet ik niet waarom . M'n huidige processor bevalt me prima, maar deze houdt wel m'n videokaart flink op. En aangezien Intel naar mijn mening een beetje aan het rommelen is met hun nieuwe socket en processor-lijn, ben ik meer gecharmeerd van de AMD64 processor. Maja, toen ik dat lijstje invulde wilde ik inderdaad voor de 3800+ gaan binnenkort, maar ik wacht het nog even af. Voorlopig draait alles nog .
het verschill tussen die hoge kaarten merk je denk geeneens pas als je video gaat bewerken, kijk tussen een 9800pro en een 800pro kan je duidelijk verschil zien maar al ga je hoger op dit moment niet echt net zoiets als je een amd 3200 neemt of 3400. Je zal het verschil niet zo snel merken helemaal omdat de games mischien 25% van je pc gebruikt als je een beetje goede pc hebt.
Dit is sowieso al onzin helemaal als je weet dat XT beter is dan Pro En een als de XT al mindere prestaties biedt op grafisch gebied dan de 6800 Ultra, dan doet de Pro al helemaal onder ...en nee ik probeer je niet de les te lezen, ik wil alleen voorkomen dat mensen geen verkeerde ideeen overnemen van dingen die gezegt worden die onjuist zijn...
Dam hey je moet echt iets aan je lezen doen, we hebben het hier over de X800 Pro en een 6800GT dus ga er geen andere dingen bij halen dan krijg je ook geen verkeerde ideeen.
srry maar die kan je niet echt vergelijken met de next generation kaarten ati 800 en geforce 6800 en de spellen van nu en de toekomst zal die kaart van jouw het zwaar krijgen.