scherm probleempje...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sonnyke87, 24 sep 2004.

1. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probeelm, mijn kleuren op mijn scherm (17"proview KX 775) doen nogal raar, persoonlijk vindt ik het nogal hippie achtig, maar ja, ter zake, ik starte daarnet mijn pc op, en op sommege plaatsen op mijn scherm bv linksboven is het groen gekleurd, en rechts onder is het paars, en overal is er wel een kleurtje buiten iets uithet midden van mijn scherm een "vlek" van normaalheid...
    volges mij is het mijn scherm, maar iemand op msn zegt dat het mijn hardware in mijn pc zelf is... maar toch, ik denk mijn scherm
    best maar een nieuw scherm kopen zeker?
    ps sorry voor mijn vlaams getint geschrift, ik doe mijn best om een beetje nederlands... :)

_O_ ms xbox _O_

2. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad... denk gewoon nieuw scherm kopen... je scherm heefd zijn beste tijd gehad en doordat hij gekke kleuren heeft wil dat niet zeggen dat het scherm ziek is maar dat het slechts een kwestie van tijd is wanneer ie echt dood is

3. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet toevallig een magneet in de buurt van je beeldscherm gehouden.

4. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    dat klinkt inderdaad alsof er een magnetische bron in de buurt van je scherm staat.
    denk aan een versterker of iets dergelijks...

heb je een degauss functie op je monitor? anders zou ik die eens proberen

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de mogelijkheid om een andere monitor aan te sluiten? Zo kan je in één klap je hardware uitsluiten :). Demagnetiseer je monitor ook eens m.b.v het menut v.d. monitor (heet ook wel eens degauss).

Edit//

Avantar45 was me voor :+

6. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe doeje dan dat degauss zoals jullie zeggen? kkheb enkel er een box naast staan, de andere box staat er zo een 50cm van... (waar de volume regelaar zit)
    kvint het wel raar want mn scherm is nog maar 2 jaar oud ^o)
    _O_ ms xbox _O_

Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  7. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb het gevonden mensen, thx voor alles :) maar hoe komt het dan dat mn scherm zo kwam? ^o) kzou nie wete waar die magneet is...
    nou ja mensen bedankt :) _O_ eeuwig dank baar!!
    _O_ms xbox_O_

Deel Deze Pagina