Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb van verschillende mensen begrepen dat het wel mogelijk is.

2. Darth Vader

Darth Vader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb hem uitgespeeld! en het wil niet! of misschien in pal kan het wel en in NTSC niet ik heb NTSC

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    lol heb hem een week geleden uitgespeelt en speel wel verder, gewoon die credits bekijken duurt zon half uur en dan is het klaar. ben nu iets van 65 ofzo :p word al een oude pik

Sex met je vrouw kan wel, je als je aardig voor dr bent zegt ze op den duur zullen we naa r bed, dan moet je met dr praten en word het beeld zwart en hoor je een beetje oehh... ahhh.. hmmm

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    En in de PAL versie is dat niet gecensureerd ;)

5. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm lekker belangrijk...

Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ach, wij hebben het tenminste en de Amerikanen niet. Dat het niet belangrijk is, is toch niet belangrijk.

7. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die fable al gekocht hebben, heb je nu echt de vrijheid waar maaaaannndddeeeen al over gepraat wordt?

8. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een paar pagina's terug leest, staat er dat de vrijheid niet helemaal 'dat is' wat Peter en de broertjes Carter ons beloofd hebben :mad:

p.s ik snap best dat je alle pagina's niet leest, het zijn er veeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeel, en de helft is slap geouwehoer :)

Misschien eeen idee voor de mods om hier wat aan/mee te doen??

Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hmm ik wacht wel tot de review dan zie ik wel mij gaat het om de sfeer en het gevoel !

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb fable uitgespeeld met alles vinden en alle deuren openen etc. evil en slecht geworden (dus letterlijk alles gedaan te hebben behalve alle gebouwen kopen) op enkele subqueestes na dan, in ongeveer 25 uur. Nu is er dus voor mij niet zo veel meer te doen in de wereld, maar het was wel geweldig zo lang 't duurde.

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    je moet ze wel uitzitten anders kan je inderdaad niks meer geloof ik

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    heb je het spel in die 25 uur allen op evil gespeeld??

Dus je zou er nog een keer 25 uur doen om het nog een keer non-evil uit te spelen?(misschien iets minder omdat je alles al een beetje weer)

13. ..::AlliaS::..

..::AlliaS::.. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game al , hijs zo gruwlijk aleen minpuntjes zijn: te snel uitgespeelt als de de belangrijke QUESTS volgd. ik heb hem uitgespeelt in 13 uur ofzo omdat ik de quests volgde miss een idee btw voor fable 2 als ie nog komt....als j hem uitspeelt zeg maar dan kan j nog verder spele want ik had de laatste quest uit en toen had ik nog een keuze te make en welke j ook maakt ( ik zeg ni welke keuzes er zijn want das minder voor jullie dan weten jullie heteinde al) het spel is gewoon uitgespeelt, veder de muziek is egt relaxend gewoon maar het zijn maar 4 verschillende nrs ofzo, gewoon ruztig en als er gevaar dreigt enzo

14. ..::AlliaS::..

..::AlliaS::.. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey jorrit verwada of wat dan ook srry:p ff vraagje, j kna tog ni verder spele met j game als j hem uit hebt gespeelt? j hebt 2 keuzes aant einde maar welke j ook kiest J HEBT HET SPEL UIT:confused: alleen ander einde zeg maar,ik heb de belanrijke quest gevolgd en uitgespeelt in 13uur ofzo en de character was duz + 45 jaar ofzo....mail me a.u.b. ofzo op mike_c_plevier@h of geef reactie

15. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Wat een zin 8)

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ik heb hem ook hij is vet alleeen die kleren zijn eentoning en fokking duur :eek:
    hoe kan je bijv blonde haren krijgen/???

en hoe kan je een vet cape kopen?

btw ik heb die orgineeele!!

Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2004
  17. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Fable heeft zichzelf misschien niet helemaal waargemaakt maar het heeft wel enorm goed verkocht van wat ik gelezen heb.. 375.000 keer ofzo in de VS in de 1e week ?

18. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Wat wil je ook als het één van de meest gehypte games ooit is.

19. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevalig wat de hoogste Kwaliteit is voor wapens? Je weet wel , eerst krijg je Iron dan steel enz Wat is de hoogste Want ikwil niet al me steentjes vergalle.

20. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben heel erg benieuwd naar Fable. Ik vraag me echt af of het iets is geworden dat ik eindeloos zal gaan spelen. Of dat ik er snel genoeg van zal hebben. Alleen vindt ik wel dat die Peter Molyneux veel beloofd maar dat hij het op de 1 of andere manier niet waar kan maken. Eerst zeggen van hoe revolutionair fable zal worden. Maar nu is eens terug krabben van dat het een mooie goeie adventure game wordt. Maar goed ik zal me echte oordeel pas op 8 oktober moeten hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina