Ik heb mn pc gescand op virussen met symantec antivirus corparate edition. Hij heeft een virus gevonden en dit zijn de specs van de virus: Scan type: Realtime Protection Scan Event: Virus Found! Virus name: Download.Trojan File: C:\WINDOWS\system32\7bhhbd1o4n0s.dll Location: C:\WINDOWS\system32 Computer: MG-COMP User: Muzaffer Guler Action taken: Clean failed : Quarantine failed : Access denied Date found: Fri Sep 24 15:22:30 2004 Ik krijg ook telkens waarschuwingsvensters door het programma met het bovenstaande bericht. Ik heb geprobeerd het bestand naar quarantine te verplaatsen maar het lukt niet en als ik hem probeer te verwijderen of naar de prullenbak wil verplaatsen komt er een foutmelding van windows met: Kan 7bhhbd104n0s niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol is of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is Kan iemand met helpen om het bestand te verwijderen En wat info over de virus zou ook handig zijn, en of het wel eens een virus is Alvast bedankt. _0/ _0/ _0/
de reden dat ie het virus niet kan verwijderen is omdat het in gebruik is. moet je ff bij je taskmanager (w2k XP) kijken of ie bij de processen staat. daar proces stoppen en dan moet je hem kunne verwijderen
Persoonlijk gebruik ik geen realtime protection. Om de reden waar jij nu een probleem mee hebt. Probeer eens de virusmelding dicht te doen en draai daarna gelijk een systeemscan. Als het goed is wordt het virus wederom aangetroffen, maar nu op de juiste plek (gebeurd iig bij mij, ik heb mcafee 7.0).
Bij de virus melding krijg je waarschijnlijk ook een link naar de site van norton, klik hier op.. je krijgt dan een beschrijving hoe je 't virus moet verwijderen.. is dit niet het geval, start dan op in veilige modus en run de scan nog eens. waarschijnlijk kan je 'm dan wel verwijderen. * lucky was me al voor Gr Ewout
Ik heb vanmorgen gekeken by system 32. en hij staat er niet meer :{ Ik heb mn pc nog een keer gescand en hij vind niks meer. Dus t probleem is opgelost (hoop ik) bedankt he lui