F1 2002 hoe is dat spel??

Discussie in 'Algemeen' gestart door woolyonline, 24 sep 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een formule 1 spel voor mijn xbox, mij aangeraden is formule 1 2002(de recentste f1 spel voor xbox) ik heb gekeken op xbox.com en daar staat er niets over, ook op deze site staat er niets over. Nu wil ik graag weten wat het precies inhoud, natuurlijk weet ik dat het racen is met formule 1 auto's maar wat ik wil weten is hoe lang het spel ongeveer is, of er echte banen in zitten(monza spa enz.), of er een championship in zit en of je kunt kiezen uit racer (bijv. schumacher of barricello). Eventuele multiplayer is ook nooit weg. Alvast bedankt voor de antwoorden.

greetz wooly

2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Game is van EA, dus alles is gelicenseerd.Ik zelf heb de game voor de Gamecube en vindt hem wat tegenvallen, heb wel betere f1 games gespeeld.Verders is het wel in orde met f1 2002.

3. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ligt eraan waarom je het wil weten :) Het is het beste F1 spel op de Xbox - beter dan het nieuwere F1 Career Challenge - maar dat zegt helaas niet veel. Het was destijds al geen best spel en vergeleken met de huidige kwaliteitsstandaard is dat natuurlijk alleen maar achteruit gegaan. Wil je een circuitracer, dan zal je toch echt voor DTM2 moeten gaan of even wachten op het nog (onbewezen) Forza Motorsport.

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Forza ga ik zowieso kopen, ik wil alleen graag een F1 spel bij mijn collectie!

greetz wooly

6. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is F1 2002 je enige keus :). Vast niet zo duur meer momenteel en voor 'een fan' best geinig.

7. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    F1 2002 is het beste spel dat er ooit op de XBOX geweest is. Hij was in graphics veel beter dan F1 Career Challange, ook had je wat meer options in F1 2002, zo kon je bijvoorbeeld challanges spelen. Er zit 1 minpunt in F1 2002 en dat is: Je kunt maar 1 file tegelijk saven, maar dat probleem zit ook F1 Career Challange. :'-(

8. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je bedoelt het beste formule 1 spel en niet het beste xbox spel. ;)

9. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb m ook (op de cube) k vind m wel leuk,heb met veel plezier gesplitscreent.
    Tis wel het beste F-1 spel voor de box, en zo'n beetje de enige 8)
    jmmr dat grand prix 4 _O_ is gecanceld

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Meer dan 5 euro issie niet waard, F1 2002. (goed om te zeggen, als ik hem zelf in de verkoop heb staan :eek: )

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem redelijk , en ik had hem laatst in de media markt ( herzogenrath) voor 15 euri's zien liggen... kheb het spel trouwens niet zelf op de xbox , maar mun beste vriend wel duz dat heb ik weleens geleend en langgespeeld. Btw , kheb hem op pc , en is daar ook best leuk :p

Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ja maar de EA formule 1 spellen op de pc zijn ook veel beter dan o de console.Op de pc gaan ze meer in de richting van de Grand Prix serie(dus realisme) terwijl het op de console arcade games zijn.Niks mis mee nartuurlijk, maar de meeste gamers kiezen realisme toch boven arcade.

Deel Deze Pagina