proccessor

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door uffhund, 24 sep 2004.

1. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 600mhz en ik kan er maximaal in mijn computer een 900mhz inzetten, ik wil graag een goedkope processor erin zetten, weten jullie waar je het ergens kan halen.Of heeft er iemand het tekoop ?

2. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal moeilijk worden worden niet meer geproduceerd k zou eerst even op internet zoeken of anders 2 de hands.(Is ook wel handig als je zegt wat voor type processor je hebt/merk...Intel/amd enz)

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je het merk en exacte type van je moederbord geeft, dan weten we al een stuk meer. Verder zijn dat soort processors niet meer in de winkel te koop.
    Je zult dus 2e hands moeten gaan zoeken. Verder denk ik dat je er niet veel van zult merken. Je kunt beter doorsparen voor een wat uitgebreidere upgrade.
    Voor een paar honderd euro koop je al een compleet systeem (zonder monitor dan).
    Hoeveel geheugen zit er nu in en van welk type is het?

4. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het Intel pentium is en 256 DDR geheugen, type moederbord weet ik niet ik ben de doos aan het zoeken waar het opstaat :p niet veel verstand van namelijk ;)

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

je kunt kijken op www.marktplaats.nl

Maar weet waar je aan begint want je kunt niet even zomaar een processor op je moederbord zetten. Je moet wel goed weten waar je mee bezig bent. Vraag het anders een vriend of een kennis die er veel verstand van heeft.

Maar waarom geld verspillen aan een 900 mhz processor...daar kun je ook geen drol meer mee hoor. De nieuwe games draaien daar ook op zijn laagst nauwelijks op. Bepaalde games zoals doom 3 kun je al helemaal niet draaien (minimaal 1500 mhz). Misschien kun je je geld beter even opzij zetten en dan tegen weinig geld een upgrade setje kopen bij je lokale computerboer. Als je dan weinig geld wilt uitgeven kun je dat het beste doen denk ik. Dan heb je een nieuwe mobo+ nieuw geheugen + nieuwe processor. Het is dan wel niet het allernieuwste natuurlijk...want daar moet je nog wel wat meer voor neer tellen. maar zeker een heel stuk sneller dan wat je nu hebt.

Laatst bewerkt: 24 sep 2004

Deel Deze Pagina