Hallo x-box fans! Ik heb ff een vraagie: Hoe krijgen jullie die leuke plaatjes bij je naam?? Ik ben hier nieuw dus ik weet nog niet zo goed hoe het hier werkt. Alvast bedankt, *) justme89
probeer hier eens http://forum.xboxworld.nl/profile.php?do=editavatar weet niet of het zal lukken met een ander account... *fingers crost* ms xbox
klopt maar die werkt om een of andere duistere reden niet meer (weet iemand een alternatief of hoe ik het kan oplossen)
heb je een webcam of digitale camera daar zit meestal ook software bij om wat te bewerken wil helpen, anders heb je photoshop nodig of iets in die richting.
hallo, ik ben hier ook net nieuw. en ik kan ook geen plaatje krijgen! zou iemand mij even kunnen helpen? alvast bedankt!
zoek een plaatje op internet of maak er zelf 1. Verklein hem tot 80 x 80 pixels je load hem up of je gebruikt bladeren. Veel Succes! Als dit onduidelijke taal is moet je het maar even zeggen.
Op het forum van een site die ik ken staan heel veel avatars , van o.a. de muppets, finding Nemo, smurfen etc. Aangezien ik hier geen reclame mag maken voor andere sites zou ik adviseren om via google te zoeken naar avatar(s). Er zullen zat sites zijn, waar je avatars kunt vinden
je moet wel oppassen dat je er niet eentje jat die al op het forem gebruikt is he verder is het nuttig om de posten hierboven te lezen