TE goedkope xboxgames

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheGreatMo, 25 sep 2004.

1. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

een vriend van mij had net een site gevonden om xboxgames te kopen, http://www.yellow-blue.nl wel te verstaan. Tot mijn verbazing kun je hier games naar mijn weten TE goedkoop kopen. Zo kun je nieuwe releases aanschaffen zoals Halo 2 en Fable voor 27,22 €uro. Naar mijn weten is dit niet mogelijk. :confused:

Mijn vraag is dan ook: heeft iemand ervaring met deze winkel of weet iemand de stok achter de deur te vinden?. Ik heb namelijk de algemene voorwaarden doorgespit en kon niets opvallends vinden.

PS
    Mijn excuses aan de mods van xboxworld als dit topic onder spam of dergelijks valt. Dit is niet mijn opzet, want als dit waar blijkt te zijn zonder nadelen, dan kan menig xboxgamer bijna 3x zoveel games }:] aanschaffen voor hetzelfde budjet. En dat zouden we allemaal wel willen, niet waar ;)8)

2. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit een groothandel. Je moet een eigen winkel of bedrijf hebben wil je hier iets kunnen kopen.
    Ze zullen de game's ook niet per stuk verkopen, maar met tientallen tegenlijk.

3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Na mijn idee na het kijken van de site lijken het mij geen gekopieerde games want ze hebben gewoon winkel in NL

4. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0

dan richten we winkel op |:-

Dan moeten we maar met z'n 10 tegelijk van xbox world 10 keer burout 3 aanschaffen dat scheelt toch bijna 40 euro $$$$$$$$$$$$$ 8)

Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kijk nog eens goed... ze hebben maar liefst 4 xbox titels te koop, waaronder geen burnout 3. Flink assortiment... :{

//edit heb niks gezegd, site heeft gewoon een waardeloze navigatie |:-

En gebruik voortaan de [​IMG] knop in plaats van 2 posts onder elkaar te posten a.u.b.

6. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik denk niet dat het een groothandel is.
    want als je op:About us klikt dan zie je dat ze ook gewoon in de winkel verkopen

edit:de site is heel lang zaam ligt dat aan of..

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Wel Darkwing, moet je ff door de menuutjes links navigeren, alleen is de site heel sloom.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja zag ik. Lekker onoverzichtelijke navigatie. En de verzendkosten zijn ook belachelijk duur, 11 euro! :eek:

9. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou maar eens goed kijken dan want ze verkopen burnout 3 wel :confused: :confused: :confused: *)

check dit maar

http://www.yellow-blue.nl/new/producten.asp?console=Xbox&type=Game&genre=Game - Auto / Motorrace

10. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    6 euro als je vooruit betaald.

Er staat ook een telefoonnummer bij, wie belt er even?

11. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    heb je geen telefoon dan :cool:

Wie durft er wat te bestellen ??

12. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    EIgenlijk wel, maar ik heb op het moment toch geen interesse in xbox games, hij zit trouwens in Nijmegen, maar is het ook een winkel?

Edit winkelcentrum Dukenburg, Nijmegen

13. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    De Makro is ook een groothandel en die hebben ook winkels, maar je hebt dan een pasje nodig om er iets te kunnen kopen. Ze noemen zoiets een zelfbedieningsgroothandel. Kijk maar eens op www.makro.nl

En dat kost niks :+ . Een eigen winkel beginnen doe je niet zomaar.

De site is sloom omdat half XBW aan het kijken is op de site.

14. TheGreatMo

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan nog met 6 a 11 euro verzendkosten kosten deze games nogsteeds een schijntje. Dan zit je rond de 33 a 38 euro :confused:. Misschien een goede partner voor een volgende inkoopactie van xboxworld ;)

15. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al gebeld?? Zo niet dan doe ik dat ff.

16. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    doe maar, en wel vertellen wat ze zeiden he :cool:

17. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben daar wel eens in de winkel geweest en toen waren de games de normale prijs

18. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
    nee niemand heeft gelbeld :)

19. TheGreatMo

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog verder rond kijkt, dan zie je zelfs games voor onder de 10 €uro 8) Zo zag ik net BG&E voor 9 €uro!

Nogmaals, dit is echt te goed om waar te zijn! Hoe kun je als maatschappij nou nog draaien als je games voor 9 €uro verkoopt:confused:

20. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff gebeld. De spellen kunnen door iedereen besteld worden, het is dus geen groothandel wat ik eerst dacht. De prijzen gelden alleen als je ze via internet besteld, dus in de winkel betaal je andere prijzen. Ik denk wel dat er nog 19% btw bij komt en dan de verzendkosten. Ik ga het gewoon proberen met 1 spel om te kijken of het allemaal klopt. 30 euro kan ik wel missen mochten het oplichters zijn.

Deel Deze Pagina