Is het geen idee om eens ergens in Nederland een Xbox lan-party te orginaseren? Nog meer liefhebbers hiervoor? Ik houd me aanbevolen! groet Christiaan
Lijkt me wel leuk maar hoe moet je dat voor elkaar krijgen (stroom, tent?? etc)? En de locatie? Maar als er 1 komt ben ik van de partij
Nou ik weet niet of er dan gelijk een kamp moet worden opgezet. Misschien is het een idee om een ruimte af te huren ofzo. Iedereen neemt zn eigen tv, xbox mee en sommige nemen nog een linkkabel mee. Het hoeft niet al te professioneel van mij. Maar misschien zijn er meer die dit een goed idee vinden. Dan kunnen we misschien eens een keer wat organiseren.
Jah da klopt het hoeft nie gelijk met 1000 man. Een mooi zaaltje huren kan ook, dat iedereen dan 5 euro betaalt ofzoiets. Misschien kan je dat regelen met een cybercafe ofzo.
Er moeten dan wel meer mensen zijn die mee willen doen. Dus moeten we even nog wat meer mensen zien te sprokkelen. Het hoeft idd helemaal niet groots te worden gewoon een paar tientallen lui en dan zal het entreegeld ook niet zo hoog zijn.
hoe meer mensen des te kleiner het bedrag dat ieder apart moet betalen. Er moeten wel minstens 16 mensen (anders heeft het weinig zin) komen maar dat zal denk ik geen probleem worden. er moet dus wel een centrale plaats worden gezocht wat voor iedereen een beetje bereikbaar is. dat zal niet meevallen.
Er zijn nog niet veel replys op het forum. Denk niet dat je aan de zestien man komt, en zoek ook nog maar eens een plek...
XBW gaat zodrra Xbox Live van start is een grote LAN Party houden. Nu zijn er net ff te weinig games (alleen Halo, en dan daarna Deathrow). Wordt groots
ik hoorde al eerder geruchten dat Xbw dit zou doen , sweeeeet , idd wat je zegt , dan word de lan party alleen maar HALO en THPS3 ofzo ... .. beter even wachten jah .. KERSTVAKANTIE ANYONE
Jammer dat het nog best wel lang duurt voor Xbox Live hier is. ]:- Maar het is wel een vet idee om met XBW een lan party te houden
Kijk UC komt hier al op de 20e van november. Dus in principe moet het dan ook al kunnen > Halo, THPS3, Moto GP, Deathrow, UC en hopelijk ook wat andere Xbox Live titels.
Kewl count me in Ik suck ... maar ach kan altijd een deel zijn van de catering en eventueel de vrouwlijke kandidaten versieren ... ehm... masseren ... ehm <kijkt naar zijn vriendin> .. ehm.. gewoon rustig aan de kant een biertje drinken