ik heb een probleem en ben niet zo pc technisch dat ik het zelf kan oplossen, iedere keer als ik mijn pc opstart krijg ik onder in mijn startbalk een search assistant en snel starten word meteen weergegeven..(dat kan ik wel weghalen ... maar als mijn pc opnieuw opstart staat het erweer) daardoor heb ik het gevoel dat mijn pc gewoon trager is met opstarten... dit irriteert me heel erg... weet iemand een "tooltje" hiervoor of kan iemand me ff uitleggen welke instellingen ofzo ik daarvoor moet veranderen.... (als ik met mijn rechtermuisknop op search assistant klik kan ik kiezen uit : blazefind, google, yahoo en msn) screenshot van het probleem: klik hier iemand die mij kan helpen? thanks!!!!
1. spyware doctor (of iets soortgelijks draaien/downloaden). 2. zoeken in je lijst met geinstalleerde software of hij daar staat (zo ja verwijderen). 3. probeer de site van de maker te zoeken en ga ala sherlock holmes op zoek naar het uninstall file, deze is daar vaak te vinden. suc6
Ad aware downloaden op www.download.com, dit is een gratis programma die al je ads en troep eraf haald, het werkt goed bij mij. greetz wooly
Yo daar had ik ook last van en ik had toen in het register lopen zoeken en toen kwam ik ergens uit in C:\WINDOWS in een map met het trefwoord search erin of het was een dll bestand die met een o begon meer weet ik er niet van ik hoop dat je daar wat aan hebt. Greetz Martini