Idd man ik heb net ook gebeld met EA en ze gevraagd waarom hun online service zuigt?
EA antw: heeft u een router?
Mijn antw: Ik zal het je mooier maken ik hebt het direct, ICS en router geprobeerd en het blijft zuigen.
EA antw: Ooohh ?!?! uuhhmmm nou dan houden al mijn opties op.
mijn antw: Waarom als ik mag vragen houden jullie het niet bij de XBOX LIVE out look want als ik de opties kijk van de game raak ik de freak'n weg kwijt.
EA antw: nou ja uhhhmm wij weten niet hou de game in elkaar zit wij hier nemen aleen de telefoons aan
mijn antw: Leuk dus je geeft support voor iets waar je geen benul van hebt, leuk is dat. Nou vond ik het eigenlijk tof dat ze online gaan en dan zuigt het nu wil ik er een klacht neer leggen en weten jullie niet hoe en wat, dat schiet nou ook weer niet op he?
EA antw: maar ik heb wel een E-mail adres voor U waar u uw klacht kan neer leggen.
mijn antw: wordt daar dan ook wat mee gedaan
EA antw: uhhmmm ik denk het wel?
mijn antw: nou goed geef maar ik probeer het wel.
EA antw: ik moet het even zoeken heeft u een moment?
min antw: ja hoor, mag ik jou dan nog wat vragen stellen terwijl jij het op zoekt
EA antw: uuhhnn u? tuurlijk ??
mijn antw: ik wou wel even zeggen dat de game zelf erg goed is maar dat komt natuurlijk door de developer criterion (wrijf wrijf) gaan de online service nog verbetert worden bij andere games?
EA antw: uuhhhmm ik hoop het wel.
mijn antw: dus jij vind ook dat het beter mag?
EA antw: nou ik heb nog nooit op xboxlive gezeten?
mijn antw: je weet niet wat je mist, als je niet veel EA games speelt (LOL).
heb je het adress nog gevonden?
EA antw: ja hoor hiero nl-cs@europe.ea.com
Mijn antw: oké bedank ik zal er meteen een e-mail naar toe sturen prettige dag nog (wrijf wrijf LOL).
Dus als jullie willen klagen doe dat dan op deze E-mail adres : nl-cs@europe.ea.com
Laatst bewerkt: 27 sep 2004