Killzone is echt een gehypte game... Ik heb zelf ook de demo van 2 levels gespeeld en ik vond het tegenvallen... De wapens schoten slecht, de graphics waren niet zo goed als verwacht, de AI was nogal dom.... Er moest echt nog wel wat aan gebeuren vond ik... Grafisch kun je hem een beetje vergelijken met Medal of Honor - Frontline op de PS2. Ze waren niet slecht, maar gezien de verhalen verwacht je veel beter... Wat betreft de AI... Tja, ik liep ergens binnen, m'n teamgenoten roepen nog dat ik een granaat moet gooien, omdat er iemand in zit. Maar ja, ik was al binnen, zag eerst niemand, draai me om staat die naast de deur. Ik kon rustig reloaden, op z'n kop richten, schieten en klaar... Hij deed helemaal niks! Zo waren er wel meer van dit soort momenten... Er werd in het begin gesproken over een Halo beater... Nou, dat gebeurd nog niet in de natste droom van Guerrilla....
Hier was ik al bang voor, gelukkig ben jij de enige die tot nu toe kritiek heeft gegeven. Heb je er rekening mee gehouden dat het een BETA was en geen finale versie? Zoja, vind je het dan nog slecht?
Ik vond het de beste game op heel GamePlay(heb Halo 2 niet gespeeld). Alles was er gewoon goed aan, behalve dan dat de AI nog veel te laag was en de wapens een beetje maf schoten, maar dat fixen ze vast wel voor de uiteindelijke versie.
Dit wil ik ook weten! Zo te zien pakt Sony die beta tests niet kleinschalig aan! Kan je je aanmelden via Central Station ofzo?
Helaas. Volgens mij kun je je niet meer aanmelden om beta tester te worden. Toen de netwerkadapter uitkwam heb ik me aangemeld en zat ik erbij (omdat ik in een winkel werk die spellen verkoopt) Probeer anders contact op te nemen met Sony via www.playstation.nl maar ik denk dat er geen plaatsen meer vrij zijn.
Kan je je niet aanmelden voor toekomstige spellen? Of werkt Sony met een vast aantal mensen die alle spellen testen? Zoja, dan ben ik erg jaloers op die geluksvogels!