heej heb een vraagje: wie weet als je in turkije xbox-games koopt kun je die dan op een nederlandse xbox spelen, want mijn ouders gaan daar namelijk volgende week heen en ze willen games voor mij meenemen omdat ik de helft van mijn leven achter dat kastje spendeer (en de andere helft slaap ) iemand daar ervaring mee?
Je hebt een omgebouwde xbox nodig (illegaal dus) om niet-PAL games af te kunnen spelen. Of ze in turkije PAL hebben weet ik niet (staat op 't doosje)
Ten eerste pas op wat je koopt daar veel is nep. Ten tweede hebben ze daar als het goed is ook PAL omdat het europa is maar kijk voor de zekerheid maar (bedoel je ouders)
en toen wasset stil... ... geld is op aan b3/fable... maar binnenkort hebbik weer geld (dat ik dan meteen ga uitgeven aan halo2 enzo) dat schiet niet op!!
Gewoon naar een beetje respectabele winkel gaan en dan moet het lukken. Inderdaad even checken of het PAL is, ik denk het wel, maar zeker weten doe ik het niet.
me neefje heeft daar in turkije GBA spellen gekocht voor 10€ en die deden het prima (waarschijnlijk was het wel illegaal). ik weet niet hoe het met xboxspellen zit.
gba heeft geen directory man. ik heb een gba sp uit thailand voor 20n eurie en daar werken nederlandse games ook gewoon op. het heeft te maken met de schrm frequentie
In Turkije kan je makkelijk gba games kopen maar XBOX games is toch wel wat moeilijker kan ik je alvast zeggen.
Ze hadden daar eens Pokémon green ofzo, had ik nog nooit van gehoord en toen ik hem wou spelen op mn gameboy deetie het niet..
sh*t en mijn ouders hebben nou echt geen verstand van games maarja ik laat ze wel ff zien hoe het pal logo eruit ziet, en dan maar op hoop van zege dat de games werken (als ze niet werken zeg ik gewoon tegen ze dat ik nog nooit zoon vette games heb gehad )
nou mijn ouders zijn terug van vakantie maar nu weet ik waarom ze allemaal hier wonen die mensen uit dat mooie land... daar kennen ze xbox namelijk niet en die er toevallig over gehoord hadden die zijn hier naar nederland verhuisd... ik geef ze groot gelijk iedereen heeft recht om xbox te kunnen spelen dus geen xbox games in turkeije wel veel gameboy enzo vertelde ze!!